bast
Hallo!
Op aanwijzen van de verkoper heb ik mij toch maar eens aangemeld op volksforum. Ik kom uit omgeving Haarlem en ben sindskort eigenaar van dit geinige golfje: opties: -verbreed stalen velgjes -supersport schroefsetje -leder interieur -gele kruiskoplampen eerstvolgende actiepunten: -omhoog schroeven, kom niet over de wijkdrempel :screwy: -5bak inbouwen -centrale vergrendeling, elk slot heeft nu een andere sleutel. -electrische ramen Over de ramen gesproken, de schakelaars zaten bij de koop al in de deurpanelen alleen er mist er 1. Weet iemand waar ik zo'n schakelaar weg kan halen? |
Welkom,
De knopjes zijn afkomstig van Ford Als ik jou was zou ik de motorkap ook even afstellen |
Mooie mk1!!!! :thumbup:
Alleen verhogen is nie nodig joh, lekker schuin gaan!! ;) |
mk1?
wel een leuk ding,van johs gekocht? |
mk2 dus, komt inderdaad bij johs weg, bekende?
Na wat verder onderzoek blijken de schakelaars niet van ford, de bmw e36 lijkt er sterk op maar is het ook niet: aftermarket van Dynamco. En dynamco schakelaars zijn dus niet te vinden in Nederland.. De motorkap lijkt mij prima zo, wat moet er afgesteld worden? |
De motorkap lijkt achter een stukje omhoog te staan. maar schijn kan bedriegen.
Net autootje verder :thumbup: |
Quote:
motorkap lijkt zo op de foto idd van voor te laag en van achter te hoog. en idd,een bekende ja... is er niet met wat andere schakelaars iets pas te maken? |
Leuke waggel, en lekker laag.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |