Interieur
Kan iemand me vertellen wat voor een stoelen dit zijn? GTI?
Thanks! :thumbup: |
het is wel een sportieve variant..
vroege GTI? |
Is dat niet van een GTD?
|
Quote:
Volgens mij wel !en ook GX toch?! Gr Siep |
GT, meende ik
|
ik dach aan een GTS maar heb het nu in mijn GX
|
eerste mk2 gti dacht ik
|
Deze stoelen zaten in een GTS uit 1985, ik heb nl. zelf zo'n auto gehad. GX betreft Golf 1 en die stof is wat gladder dan deze, motief lijkt er veel op.
Het kan zijn dat de stoelen ook in de Avance uitvoering zaten, ook een Golf 2 dus...(bouwjaar 1987) |
Quote:
Klopt inderdaad, in de Jetta Avance die ik bij Fabian (Dasher) vandaan had, zat ook een soortgelijk interieur. Of het precies 't zelfde was durf ik niet met zekerheid te zeggen. De eerste Golf die ik had, een Golf 1, had ook 'n interieur dat hier erg op leek, 't is alleen allemaal wat lang geleden om het precies te herinneren. |
Volgens mij had ik deze stoelen ook in een golf turbodiesel uit 1985 ofzo, voorfacelift in elk geval!
|
ik had dit ook in mijn GTD zitten van '86.
alleen was de linker stoel helemaal op. de bekleding heeft nu dienst gedaan om een Kever interrieur netjes te maken :D daar zat hetzelfde stofje in. |
Bedankt voor alle antwoorden!
Het interieur is helaas wel aardig versleten. Deze zomer ga ik waarschijnlijk het interieur opknappen. (nieuwe stukken leer/skai en de stoel weer netjes opvullen met foam) De stoelen zitten wel goed vergeleken met me originele stoeltjes. :D Als het klaar is post ik hier wel een foto. :thumbup: |
ik had ze ook in een 85-er GT zitten
|
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |