Project Nothelle
Ik heb tijdje terug set Nothelle velgen gekocht, maat: 16" 7j et32 4x100. Ik heb dit zelf altijd erg mooie velgen gevonden en heb dus nu eindelijk een setje op de kop weten te tikken. Nu de reden van dit topic.
1. hier zal ik af en toe de stand van zaken laten zien, dus hoe het opknappen van de velgen gaat. 2. ik zit met een probleem. Namelijk het volgende. Ik ga de velgen polijsten, ben er zelfs al mee begonnen, maar heb 2 opties. a. alles polijsten, dus oppervlakte en wat er naar binnenvalt, of b. oppervlakte polijsten en dan wat naar binnenvalt zwart spuiten. De combinatie gepolijst/zwart onder een rode auto lijkt mij super, maar toch ga ik elke keer weer twijfelen, dus graag jullie mening...... Hier een paar foto's: |
Je bent igg goed bezig Chris, ik zou voor optie twee gaan is ook makkelijker schoon te houden denk ik.
|
vol polijsten! maja... snap je afweging... :rolleyes: coole velgs!
|
Nice....die wou ik :(
|
Quote:
shit happens Stijn :) volgende keer beter :tongue: |
hier nog ff een foto waar ze volledig gepolijst zijn:
met dank aan Erik M. |
Optie 2 : eerst in een loogbad .
Binnenkant glanzend zwart en de buitenkant polijsten . Chris > kun je de diameter van de naafdeksels ff voor me opmeten ? Kocht een set in 16 inch zonder deksels en wil nu weten of ze ook van de 17 inch ook passen |
ziet er vet uit!
|
donders Gert, moet dat nu :)
bis gleich |
alsjeblieft Gert :)
|
Dank u :D
17 inch zijn dezelfde diameter dus ... |
Quote:
sooooooooo dat staat super onder een golfje :eek: :eek: |
Staat nog superder onder een Rallye :D
|
Quote:
zijn ze ook haast voor gemaakt ;) Passat, golf en corrado Nothelle uitvoering. |
Quote:
fototje please ??? maak me gek :rolleyes: :wink: |
Dat had ik dus in gedachte, met die velgen :)
|
[offtopic] Op Nothelle googlen is leuk!!
|
wow :eek: chechk die 5 pitter in die audi, damn wat een blok!!!!!
|
sorry, on-topic weer.
ik zou voor volledig polijsten gaan, hoewel dit wel een mega klus is, maarja dan heb je ook wat. |
Vol polijsten Chris,
of je moet ze niet hetzelfde willen als de mijne |
All times are GMT +1. The time now is 09:56. |