Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Orgineel Nederlandse Corrado!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72076)

HannoverEdition 30-06-2010 16:12

Orgineel Nederlandse Corrado!!

Hier is vast een liefhebber voor.....,jammer van de achterlichten,maar wel weer een hele mooie kleur op deze coupe.En in deze orginele staat,met deze km-stand EN een orgineel NL Corrado is volgens mij (bijna) niet meer te vinden...? :confused:

Gijs 30-06-2010 16:40

Coupe? Zijn er dan ook Corrado's niet coupe? :tongue:

Misschien dat ie een Passat TDI in wil ruilen :tongue:. Een nette Corrado zou ik nog wel eens willen, maar dan liever een VR6 ;)

c-bbs 30-06-2010 17:01

Jammer dat die motorisch niet meer origineel is (gechipt) en dat de Km stand niet NAP is.

HannoverEdition 30-06-2010 17:07

Quote:
Originally Posted by c-bbs
Jammer dat die motorisch niet meer origineel is (gechipt) en dat de Km stand niet NAP is.

Km-stand kun je zo opvragen bij een NAP aangesloten bedrijf,gewoon ff langsrijden,en zij lezen de km-stand ff af,en voeren hem in in de autopas,en omdat dit een org NL is,kan daar weinig mee ''geknoeit'' zijn lijkt mij... ;)

c-bbs 30-06-2010 17:13

Tja, dan zou Marktplaats de NAP stand er ook al in zetten. Dan krijg je namelijk automatisch zo'n NAP tekentje..

Domi 30-06-2010 17:46

Met pijn in mijn hart bied ik mijn Corrado te koop aan.

:stupidme:

Ik vind dat zo sneu dat ze dat erbij zetten :screwy:

fabbi 30-06-2010 18:14

6 jaar geleden laatste APK gehad????

Vains 30-06-2010 18:23

Mooie raamslingers en een lekker begaaid interieur voor een auto dat een ton heeft gelopen :screwy:
Ik zet er mijn vraagtekens bij...

Jetta Fireandic 30-06-2010 20:04

Zie ik dat nou verkeerd, of zit er nou op het voorscherm een dunne stootlijst en op deur en achterscherm een dikke stootlijst? :confused:

Der Ghopmeister 30-06-2010 20:52

Quote:
Originally Posted by c-bbs
Tja, dan zou Marktplaats de NAP stand er ook al in zetten. Dan krijg je namelijk automatisch zo'n NAP tekentje..

Ow jah.... Nap op MP klopt ook geen hol van.... had een fiat chiquedinges te koop staan op mp waarvan ik zeker weten geen NAP had maar die kwam er wel bij staan op mp.... :screwy: Dus ik kijken of ik dat uit kon vinken ergens maar nee hoor :shake: Dus daar geloof ik geen hol van dat NAP verhaal op mp....

bivw 16vg60 30-06-2010 21:38

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Ow jah.... Nap op MP klopt ook geen hol van.... had een fiat chiquedinges te koop staan op mp waarvan ik zeker weten geen NAP had maar die kwam er wel bij staan op mp.... :screwy: Dus ik kijken of ik dat uit kon vinken ergens maar nee hoor :shake: Dus daar geloof ik geen hol van dat NAP verhaal op mp....

nee klopt ook geen hol van zet jij maar bij een golf mk2 uit 1985 2.000km wedde dat je NAP krijgt denk dat het alleen in je NAP rapport komt te staan meer niet

Rinus66 01-07-2010 07:23

Kenmerken
Algemeen
Merk / model:Audi 80
Uitvoering:-
Type voertuig:Sedan
Bouwjaar:1991
Kilometerstand:100.422 km
Transmissie:Handgeschakeld 5 versnellingen
Brandstof:Benzine
LPG-g3:-
Kleur:Wit
:screwy:

Typ 81 01-07-2010 08:21

Quote:
Met pijn in mijn hart bied ik mijn Corrado te koop aan.
Helaas ben ik genoodzaakt om diesel te gaan rijden en ik heb helaas geen ruimte om de auto op te slaan.

Quote:
De auto staat absoluut niet in de weg

:confused:

T.C.Z.L 01-07-2010 09:58

Quote:
Originally Posted by Vains
Mooie raamslingers en een lekker begaaid interieur voor een auto dat een ton heeft gelopen :screwy:
Ik zet er mijn vraagtekens bij...

Blok heeft misschien een ton gelopen en casco al 2ton ofzo?! :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 23:53.