Welke luidsprekers voor golf 2?
Hallo,
Heeft iemand een i.d wat goeie luidsprekers zijn voor op de originele plaatsen te monteren in een golf 2? (wil dus geen gaten boren en etc) Dus vanvoor in het dashbord, in de panelen van de deuren vooraan en achteraan in de voorziene-ovalen openingen? Ik verwacht natuurlijk geen subliem geluidssysteem, maar gewoon iets wat naar behoren speelt. Welke radio het beste nemen om deze 6- luidsprekers op aan te sluiten? Ben een absolute leek in dat soort 'audio dingen'. |
Ik heb achterin in de hoedenplankdragers Kicker KS460 zitten. Passen precies, maar heb wel schroefjes door het paneeltje gedraaid (speakers zijn te zwaar voor de orginele klemmetjes). Geluid is heel netjes, maar voor echte stevige bas is 4x6 inch natuurlijk te beperkt.
In het dash heb ik een setje van Grundig zitten (te koop bij bouwmarkten) in de juiste maat (8,7 cm). Klinkt stukken beter dan de uitgedroogde originele breedbandspeakertjes. In de panelen van de deuren vooraan heb ik nu geen speakers (of mogelijkheid daartoe) maar vroeger bij een andere Golf II wel. Als je op die plek fatsoenlijke speakers zet dan komt door het gewicht de onderkant van het deurpaneel steeds los is mijn ervaring. |
ik had eerst alle plaatsen gevuld met hertz speakers.De speakers van de deuren en hoedplank op een klein philips dap verterkertje aangesloten,dat ik gekocht had voor 10€ en dit speelde verbazend goed.
enkel voor echte bas ben je verplicht een klein kistje te steken |
All times are GMT +1. The time now is 09:15. |