Naafkapjes Voor BBS Mahle
k ben op zoek naar 4 naafkapjes voor de 13 inch BBS Mahle
de doorsnee van de kapjes is 56 MM als je iets hebt dan hoor ik het wel. Michael |
Hoi Michael,
Zijn dat zulke? Ik heb er 2 van liggen 56MM, als iemand anders de andere 2 heeft? ;) Ik hoor het wel. Mvg, eelco |
deze zijn het maar die van jouw vin ik ook prima als iemand er nog 2 nieuwe/ of nette heeft dan wil ik ze wel overnemen zijn die op de foto zijn dat die van jouw of is het maar een voorbeeld foto ? Michael |
ben er ook nog een tijdje op zoek naar geweest.. duur en moeilijk te vinden! check ook de ebay.de en ebay.co.uk sites!
|
Quote:
ja die zoek ik elke dag al af en dan hoop ik dat er een setje op staat ;) :rolleyes: op MP staat trouwens wel een setje alleen die is 73MM dus te groot :screwy: |
niemand de Orginele kapjes in de aanbieding ? die kapjes van de BBS RA passen niet ivm de wielnaaf die steekt ietsje uit
|
Probeer anders CultWheels.nl
Die heeft iig BBS naafdoppen in de maat van 56 mm. Weet niet of het deze zijn. Erik. |
uppp
|
up
|
up
|
je kan ze nieuw bestellen voor €196 bij www.bbs-racing-wheels.com
ben er ook al lang naar op zoek, maar ga ze denk ik nieuw bestellen |
Quote:
Bobby, kreeg van iemand een linkje van een BMW site Klik! ik ga binnenkort ff naar de BMW dealer om te vragen of ze die nog kunnen leveren. Michael |
Sweet, hou me ff op de hoogte aub:)
thnx |
upQ
|
schop
|
All times are GMT +1. The time now is 02:48. |