![]() |
heel mooie Seat reclame
|
Ja die is top ja :P
|
hahaha jah die is mooi.. kleine kans dat die hier op de tv te zien zal zijn :P
|
haha hijs fijn
|
Dat ding wordt dus nog steeds gemaakt? Want auto-emotion is een slogan van niet meer dan 1 jaar oud, toch?
|
ja het is echt een leuke reclame hahahahaha zie je maar weer een vrijgezel met een dikke bak, doe mij die panda dan maar
|
leukleukleuk ....
hier hadden we toen de reklame voor de Panda met een twee persoonsbed .... dwz,je kon de stoelen neerklappen en dan de achterbank ook zodat je er met z'n tweeën in kon slapen ... ;) |
Quote:
je hebt gelijk, en die Panda is veeeeel ouder, hij heeft in de tussentijd ook nog Marbella geheten voordat de productie stopte, dus of het is samengesteld, of het is een nep-reclame |
Oude Fiat Panda is nog t/m 2003 afgeleverd.
Laatste 3 jaar alleen nog als 1.1 Young, Hobby of Trekking uitvoering. |
klopt maar de Seat versie niet
|
Seat Marbella is gemaakt van 1986 t/m 1998.
Laatste jaartjes alleen in Special-uitvoering |
Hmm leuke reclame
|
Quote:
MMm.. Gek dat er toch zo veel zijn die de klok wel hebben horen luiden... Fiat Panda en Seat Marbella zijn NIET dezelfde auto! De reclame is een fake want: De FIAT panda in de reclame is al erg oud De SEAT auto-emotion is nog vrij nieuw De griet ziet er leuk uit, but he didn't finish :-) De Seat Marbella lijkt wel erg op de Fiat. De motortjes waren ook gelijk, de marbella was een soort 'onder licentie-gebouwde' fiat, maar dan anders. De latere Seat Marbella zag er nog het zelfde uit als de Fiat Panda, maar VW paste het voor-onder aan, zodat de Polo Diesel motor erin paste. De Seat Terra (bestel-uitvoering) zie je dan ook regelmatig met Polo MN en 1W blokken rijden. De 900cc benzine motor bleef wel altijd de oude Marbella/Fiat motor. Men neme: 1 Polo G40 1 Seat Terra diesel 1 Seat Marbella Mixen: Motor uit Polo, Motorsteunen, koppelingsmechaniek, slangen etc van Terra Allemaal recht in de Marbella gooien. Beetje heel erg op z'n kut gooien en vlammen! Ochja: een Marbella verlaag je geen 40 mm.. maar 140 :) |
MAAAAAARRRRRR, de eerste jaren dat Seat hem bouwde heette hij wel degelijk Seat Panda
|
![]() |
hahaha
|
I stand corrected!
Of is ook dit gesjopt? |
:D :D :D Mij te snel die panda/seat ik heb gister op me werk in een panda atomaat gereden maar dat rijdt voor geen meter en met dit weer een dwijl op de weg. Gaat echt gauw glijden zo'n ding ik vind het wel lachen maar sommige :oops: vinden het minder
|
Quote:
niet dat ik weet, ik vond de link op vortex en daar ging dezelfde discussie als hier, en dook dat plaatje op |
All times are GMT +1. The time now is 21:33. |