Vento Vr6 ex. Dub05 ?
Heb dit altijd een hele mooie vento gevonden, zo op de foto's te zien nu niet meer :wow:
Denk wel een goede basis om weer iets moois van te maken ;) http://link.marktplaats.nl/352864220 |
Zonde van deze wagen, was echt een plaatje om te zien vroeger... En dan ook nog met een trekhaak eronder :screwy:
|
Quote:
Ja geweldig he :D |
en volgens mij zat er vroeger ook geen 1tje op het kenteken, voor vele maakt dat niks uit. Maar ikzelf vindt het persoonlijk niks. Dat vindt ik erger dan een ingevoerde VW met een nieuw kenteken. ;)
|
Wel een dik app, maar hoe zou de staat van deze vr6 zijn..??
|
Oude van Matthijs?
|
jup...
|
best wat van te maken nog. en in ieder geval een lekkere vr6 erin. dat is toch wel
de! motor in een vento. vind de prijs vergeleken met normale vento;s nog niet eens zo gek |
Dit is toch geen hopeloos geval. Even een paar kleine dingetjes aanpassen en je hebt een nette auto.
Dat kenteken kun je volgens mij trouwens gewoon weer nieuw aanvragen, zonder 't eentje. Alleen hopen inderdaad dat de motor nog in orde is, anders wordt het alsnog vervelend / duur. |
Quote:
:goodpost: |
:goodpost: Niks mis mee zo te zien.
|
Quote:
Nee. Tenminste niet waar ik werk. Bij het verliezen van een plaat hoef je geen aangifte meer te doen etc. Je kan gewoon nieuwe platen halen met een 1 erop, maar als je eenmaal die 1 hebt dan ben je fucked :tongue: Auto is btw niet heel duur toch ? Gezien dat er air-ride, nette velgen etc onder zitten. |
Ik heb laats op het werk zo'n 50 kentekenplaten moeten vervangen, er waren een aantal auto's met een duplicaatcode maar op de nieuwe platen zaten gaan duplicaatcode's meer...
Aangezien de bovenstaande auto een kenteken met opgelegde letters heeft is de duplicaatcode misschien nog wel zelf te verwijderen... |
voor de apk hoeven ze er niet eens op te zitten alleen de blauwpetten kunnen zeuren erover
|
Als een jetta2 1.3 met een cheape schroefset en een setje alledaagse velgen al 3000,-waard zou zijn, dan is dit toch een koopje?
|
Quote:
idd of een gewone vento 1.8 voor bijna hetzelfde geld. ik vind deze auto dan net ff wat dikker :) |
All times are GMT +1. The time now is 05:04. |