blanke lak laat los op het dak
zoals titel al luidt
de blanke lak op het dak van mijn variant begint wat los te laten, is hier wat aan te doen om het te verminderen, of is het verloren zaak en is overspuiten de laaste mogelijkheid? volgende vraag: hoe kan ik dit voorkomen op de rest van de auto? |
Ik weet het niet, maar bij mijn variant heb ik hetzelfde probleem, maar dan aan de zijkant en op de kofferklep. "Toevallig" allebei dezelfde kleur :rolleyes:
Grz Niels |
komt wel vaker voor en niet alleen bij VW.
er is naar mijn weten 1 oplossing dat is opnieuw spuiten. ook is hier niet echt wat tegen te door volgens mij. |
Er is inderdaad erg weinig aan te doen. Misschien poetsen dat het niet verder ''uitdroogt'', maar voorkomen doe je het nooit.
|
probleem had ik ook, heb alles eraf geschuurd en toen het dak zwart gerold, simpel en een goedkope oplossing :thumbup:
|
had het er vandaag ook met een collega over, en zei ook gewoon dak rollen, dus misschien van de zomer maar ff matzwart maken
zal eerst eens gaan informeren wat t gaat kosten als ik het overnieuw laat spuiten |
ik wil je dak best wel spuiten, maar wat mijn tip als sprietser is:
gebruik nagel lak of haal een tip potje blank en strijk even het afgebladerde deel er me in. het voorkomt dat er vocht of andere narigheid tussen blank en basis lak komt. veel sucses er mee! |
All times are GMT +1. The time now is 04:07. |