![]() |
Vwinfo's daily
Hallo, zal me even voorstellen ik ben 04-kxx-2 en ben de daily van vwinfo.. :)
Voertuigsoort: Personenauto Merk: VOLKSWAGEN Kilometerstand: 225.000 km Handelsbenaming: POLO Brandstof: Benzine Cilinderinhoud: 1272 cm3 KW: 40kw Motortype: NZ Datum Eerste toelating: 22-06-1990 Vervaldatum APK: 04-03-2011 Sinds ik hem heb heb ik al wat dingen eraan veranderd, - Stadslichten in de knipperlichten gemaakt - Beter geluid's systeem - Bougies vervangen - Bougie kabels vervangen - Rotor vervangen - Bobine vervangen - Hall-sensor vervangen - Verdelerkap vervangen - Wiel lager RV vervangen - Remschijven vervangen - Remblokken vervangen - Nieuwe Parafan - Achter Bumpstops gemonteerd - Golf 2CL lipje gemonteerd - ATS Classic opgehaald bij frank uit venlo en gebracht naar cultwheels in siddeburen - Impriaal opgehaald bij Marc in drachten Naja genoeg gepraat nu maar wat foto's Intrieur toen ik hem kocht. ![]() Auto toen ik hem net had De ATS Classics toen ik ze net had opgehaald De ATS Classics toen ze klaar waren ![]() De banden die zijn gemonteerd hebben de maat Dunlop SP2000 175/50/R13 De auto nu! ![]() @vag meeting leeuwarden ![]() @Duitse autosport festival ![]() Dingen die ik nog ga doen, - Iets leuks vinden voor op het impriaal - Verder verlagen aan de voorkant doormiddel van een weitec setje |
Nice !
:d |
Die velgen zijn mooi geworden zegggg!!!!
|
Quote:
Mag ook wel voor dat geld dat ik er aanuit heb gegeven Had ze zelf ook niet zo mooi verwacht :) |
Quote:
Ja daar weet ik niks van :tongue: maar nu heb je wel een heerlijk setje velgen hoor :cool: :thumbup: |
Dankje :thumbup:
|
Ziet er goed uit!
|
leuk karretje,zondag nog even bekeken....
|
Zeer mooie wagen. Wielen zijn super geworden. Keep up the good work.
Grtz Poloken |
Dankje :thumbup:
|
leuk ding.....alleen een 60/40 setje eronder en die imperial naar t oud ijzer.
|
Quote:
Voor komt er idd nog een -60mm veren op.. achter staat die nu nog op orginele veren(en ligt nu al op de band) :screwy: |
Leuke Steil.
Achter zou ik ook origineel laten, vooraan misschien 40 mm zakken |
Ik reed vroeger in me steilheck(Bij A. Busser bekent :D)
met 70mm verlaging rondom,zaten toen wel BBS wielen onder van een genesis. ik heb toen wel eens een ATSje geprobeert,enige wat toen moest gedaan worden was de rand omzetten. dus ik denk dat de achtervering wat slapjes is. |
Quote:
Voor is die al -40mm .. :screwy: is niet te zien maar wel erg stug |
Quote:
Zou kunnen heb het er nog niet onderweg gehad en heb er nog niks vreemd aan gezien... ze zijn 7j ET 20 .. dus nog best wel breed dus mischien dat ze daarom in de wielkast zitten(als ik geen bumpstops gebuik).. En wielkasten veranderen begin ik niet aan :) |
mooie polo
|
Quote:
Aaaah, ja, dan is -60 beter idd. :D Maar als 't nu al stug is, wordt het dan niet nog stugger met -60? |
Quote:
Stugheid vind ik geen probleem :) Er staat wel dat het mn daily is, maar heb nog een bedrijfsauto waar ik ook prive in mag rijden.. De witte polo staat daarom nu ook in een stalling in assen :D |
Heb dinsdag een nieuwe video camera gekocht..
Gelijk even getest op de polo.. :cool: (moet nog wat statieven kopen video's worden dan beter) Video Steilheck |
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |