Mijn Jetta Mk2 1.3 NZ Pacific
Hoi mensen,
Ik zit al een tijdje hier op het forum :) Heb ook al een aantal dingen op het forum gezet... Maar heb me nog helemaal niet voorgesteld hier op het forum :redface: Dus deze tread word wel al een eindje lang omdat ik al met de auto bezig ben geweest!! :thumbup: Dus ik dacht... dat word eens tijd dan he :D Nou ik ben Jeffrey ben 20 jaar en woon in Utrecht. En sinds een half jaartje rij ik een VW Jetta Mk2 1.3 NZ Pacific :limey: Zo was ze bij de aankoop: Wat er al aan de Jetta gedaan is: - Andere wielen (Ronal Turbo R10) - Andere motorkap (Rat kappie van gemaakt) - Nieuwe voorruit met blauwe zonneband - Embleemloze grill - Mistlampen voor ingebouwd - Witte knippers in de voorbumper - US Modules voor knippers - Trekhaak verwijderd - Andere speakers voor originele stekkers overgesoldeerd (Alpine) - Andere speakers achter Originele stekkers verlengd (Pioneer) - Dak laten blokken - Schroefset (zat eronder bij aankoop) :redface: - Nieuwe olie met filter en sensor - Pacific bestikkering aan zijkanten verwijderd Hier wat fotos: De wielen: Rat kappie, nieuwe voorruit en grill: Mistlampen, witte knippers, US Modules en het geblokte dak: De andere voorspeakers: Zoals ze er nu bij staat (met Pacific bestikkering verwijderd aan zijkanten): Wat ik er eventueel nog aan verandere wil is: - Zwarte hemel - Zwarte C-stylen - Zwarte hoedenplank - Donkere achterlichten (GT) - Nog iets lager gaan (misschien) - Nieuwe D-riem - Nieuwe V-snaar - Nieuwe bougies + kabels - Nieuwe verdeler + rotor - Fire en Ice of Recaro interieur (heel misschien) Dat was um wel zoon beetje :blahblah: Groetjes Jeff :thumbup: |
ziet er leuk uit! waar in Utrecht rij je rond? Zit doordeweeks in Utrecht op de hoge school, maar ik heb je nog niet gespot.
|
Quote:
Tussen Overvecht en Maarssen-Broek En vanaf Overvecht naar Oudenoord naar Hoog Cathrijenen :thumbup: |
Ziet er goed uit :thumbup:
Keep up the good work :welcome: |
Quote:
Dank je :D :thanks: Gaat ckers wel goed komen :wee: |
Quote:
Ik werk bij Oudenoord, zal m ogen open houden :tongue: Zie wel vaak een rode Jetta mk2 met wit verbreed staal daar rijden |
Quote:
Okee die heb ik nog niet zien rijden :redface: Ik heb nu tog 5 weken vakantie dus misschien spot je me wel :thumbup: |
.
|
Knappe Jetta, ziet er leuk uit zo.
|
Gistere zwarte zij knippers gekocht en gemonteert :D
EN NEE !!! ze zijn niet zwart gespoten :D:D Vanmiddag komen de fotos :cool: Edit: Met de in aanbouw Corsa B 2.0 16v van Jo_vr6 :redface: Ook vandaag meteen nieuwe bougies, kabels, verdelerkappie, rotor en V-snaartje gekocht:D |
Vandaag bij Golf_MKII_16v geweest voor andere remklauwen :D
Hij was ook zo aardig om me nieuwe raamsnorren mee te geven voor me achterdeure! (Nogmaals bedankt Jan :thumbup: ) Heb dus ook meteen nieuwe schijven en blokken gehaalt. Dus komen er nu geventileerde schijven op de Jetta van een GTi :rolleyes: Binnen kort met Jo_vr6 de auto op de brug en helemaal onderhanden nemen :rock: Fotos volgen binnenkort :D |
En hier het huidige beeld tot nu toe :rock: :lick:
Tot zo ver ff de update :D |
Zo weer even niks gezet hier!
Tot zo ver Mistlampen aangesloten en werkend (komt nog foto) Bougies enzovoort vervangen! En Forum stikkers op de auto 2 op de kleine 3hoeksruitjes achter 1 links 1 rechts en 1 in de zonneband in de hoek :D Tot zo ver de update :D |
Hij is cool :D Afgelopen vrijdag in het echie gezien, stond er zekers netjes bij.....
Komende vrijdag weer?.. Haha,.. :D |
:goodpost: :thanks: !!
Ja de joune ook hoor :thumbup: Hier de meeste recente verandering! Zwarte knippers :eek: Was ehm weer :D |
En weer even een update met wat nieuwe fotos :D
|
Haha, smoked the Ghetto way!
Cheers man, zie je snel weer eens ;) |
Hahaha jaaa toooog :rock:
Bekerhouder van een golf 4 gekocht en word ingebouwt op de plek waar de radio zit.. Hele dash dus uitelkaar halen :D :D Word dus een leuk project klussie :screwy: Fotos en vorderinge volgen nog :cool: |
Ziet er goed uit je MKII Jetta...
|
Danku danku :rolleyes:
En wat betreft de bekerhouder!! Ik ben er tog sneller aan begonnen dan ik dacht met een net iets ander idee dan ik in me hoofd had :D Hier bij het resultaat: Dashbord zoals het was: De beker houder van een golf 4: De aanbouw :D : En het eind resultaat: In de auto: Het is niet het aller mooiste kunstwerk! Maar het werkt wel PERFECT !!! :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 06:55. |