Type 3 voor 2500€,iets voor iemand hier?
|
Is wel wijs he! Nette prijs idd... maar ja heb net de centen uitgegeven. :D
|
No Cash
|
Ook geen geld, jammer, leuk voor erbij!
|
wil nog een ponton voor erbij, met een dikke motor
eisen aan optisch: goed gerolt:) |
Qua taal past het in de Verkoop dan niets topic stijl... :p
|
wat zeg je nu weer? hahhaha.....
iemand nog een pontonneke staan voor 500 eurotjes? |
|
hahahaha.....dat topic had ik nog nooit gezien...jammer dat geen enkele link het meer doet :(
|
@kammetje; als iemand een ponton weg doet voor 500 euro is
hij goed gek! Stond er laatst wel eentje op marktplaats voor 800 euro maar dat was echt een zware sloop auto, wel compleet maar behoorlijk rot. Stond bij een oude boer in de schuur zo op de foto's te zien, wie weet heeft ie hem nog? Zal ff op MP kijken! |
Quote:
Hmmm de laatsten ook niet meer?? Haha, zoek anders effe weer een leuke op voor dat topic ;) |
Quote:
Overigens net het topic getsjekt, en de laatste link deed het iig nog wel ;) |
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...6av%3Da%26pv%3D
Kammetje deze is zelfs 650 euro!!!! Alleen deze bedoelde ik niet, het was een oud type, deze is het nieuwe type en er zit een kever motor in en is heel slecht. |
Lekker veel werk nog...
|
650 euro hallo dies gek geworden, daar valt niks bruikbaars meer vanaf te halen....
okee laten we er dan al eens 1000 euro van maken... daar kunnen we toch wel lachuh voor kopen? FF vragen aan www.wanonzin.nl manneke, die koopt wel vaker zoiets zie: |
die ligt aardig kort van achteren!!
|
niet duur den'k:)
|
http://www.mobile.de/SIDBDintfvPmwR...11111151827258&
500 euro..... Moet je hem alleen ff in duitsland ophalen! :p |
zo zie je maar weer: kan wel dus....alleen niet verwachten dat ie dan gelijk door de apk komt natuurlijk...
ps goed bezig sabine |
TNX!
Je komt veel goedkope en leuke dingen tegen, je moet er alleen altijd of zoveel aan doen of zover voor rijden! :( Die laatste ziet er trouwens op de foto's errug goed uit! Maar ja zegt ook niks natuurlijk, mijn kever ziet er op de foto ook topstaat uit, haha! |
All times are GMT +1. The time now is 18:07. |