voor dat geld nog steeds niet verkeerd,wat zijn de plannen?
|
Quote:
Plannen genoeg natuurlijk.. :thumbup: Eerst maar eens kijken hoever we de buitenkant weer strak kunnen krijgen en eventueel in een andere kleur als het met deze lak niet wil. Uiteraard op zoek naar de originele linkerdeur. Verder een verlaging en knappe velgen eronder. Voor de rest wil ik hem redelijk origineel houden... |
die deur is idd wel jammer...
voor de rest zou ik um gewoon strak maken en zelf overblazen of rollen in dezelfde kleur.heb pas m'n audi zelf gespoten en moet zeggen het is even wennen maar goed te doen. |
was ook van plan om hem zélf een nieuwe laklaag te geven. Zelfde kleur is idd wel makkelijk ivm binnenkant en motorruimte
|
hoe is ie qua hardheid?
zo op de foto's lijkt het wel snor te zitten? |
Platgooien, setje gave glimmende velgen d'r onder, en de weg op ermee. :thumbup:
|
Mooi projekie :thumbup: en als je de mk2 gaat rollen, de binnenkant deuren
kan je zo schilderen toch...? En zeker plat op de stroat met dat gebakkie! :D Succes. |
idd en niet meer! zou hem niet rollen iig!
ben benieuwd wat je ervan maakt! :thumbup: |
Quote:
Hij is op het eerste zicht behoorlijk hard :thumbup: moet maar eens kijken wat er gaat gebeuren , rollen/spuiten of zo laten :D Verlagen gebeurt sowieso |
|
Het is dat het zo'n oudje is anders.....
|
Quote:
laat dát nou net de reden zijn dat ik hem ook heb gekocht :thumbup: Anders was het gewoon een oude sloopbak :D |
hey man,
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst..!! :thumbup: toch maar weer een vw erbij?? haha groeten en succes :thumbup: |
Quote:
hey , nadat ik de Golf 1 had verkocht en nu een tijd Golf 3 heb gereden en alles daarmee gedaan heb wat ik wou toch weer een project erbij gekocht. Stond in overdinkel dus lekker dichtbij. Ik heb straks nog wel tips en trucs van je nodig omtrent het rollen. Jij hebt je golf echt super strak gerold en zoals je kan zien heeft deze dat ook nodig op den duur... :thumbup: |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 05:17. |