Overdruk stuurbekrachtiging?
Een jaar terug al tot 3x toe het stuurbekrachtigingsflesje vervangen, vervolgens is het in de winterperiode rustig, de zomer staat weer voor de deur en jawel, wederom spuwt het reservoir de olie uit, met als gevolg dat het flesje "week wordt" en vervolgens vervangen dient te worden, los van het feit dat ik olie kan blijven vullen.
vraag 1: olie op pijl, bekrachtiging functioneerd gewoon waarom spuwt (of zweet) het reservoir door het beluchtingsgat olie?? vraag 2: waarom tast de olie de binnenzijde van een fles (verpakking) of het reservoir zelf niet aan, en zodra het buiten de fles komt wel?? Om de paar maand een reservoir vervangen kan toch niet de oplossing zijn, wat is er wel aan de hand?? Het betreft Golf 3 variant 74 kw 1.6 1996. Heb er Comma Central Hydrolic Fluid (CHF 11s ) volgens VW/audi G002 000/tl52146. |
pompt niet goed door waarschijnlijk?
ze gaan niet vaak kapot,maar als ze dat wel gaan gooit ie idd alles eruit. ik heb wel zo'n pompje liggen,zie dat je uit zwolle komt... is niet zo gek ver bij mij vandaan. |
Er zit een debiet en drukregeling in de pomp, gelijk gerben al zei gaat dit niet vaak kapot, maar als dat wel gebeurd loopt de druk te hoog op en gaat hij dus lekken.
Eentje van de sloop moet niet veel kosten en je bent van het probleem verholpen... |
Heb zojuist auto gestart, en een paar minuten helemaal uitgestuurd naar links en rechts, ik las op diverse fora dat je op die manier enigzins ontlucht??
@ De PUl, ik kom regelmatig bij jullie in de buurt voor mijn werk, dus als dat de oorzaak is neem ik tzt contact met je op. |
Na het bovenstaande te hebben uitgevoerd, geen overdruk meer.
@ de Pul, hopelijk blijft dit ook zo, anders meldt ik me wel. |
All times are GMT +1. The time now is 08:55. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.