Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   1.8 16v motor (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71253)

leroymk2 08-06-2010 16:47

kan dicht

kan gesloten worden

zippo123 08-06-2010 16:52

De motorcode en waar je bent, zouden de verkoop welleens kunnen helpen:)

Typ 81 10-06-2010 10:03

Heb je een bewijs / nota van de revisie? En wat versta je onder revisie?
Heb wel interesse, maar het blok ziet er niet jongstleden gereviseerd uit.

vdWal. 10-06-2010 14:05

hier nog wat foto's van toen hij er net in hing:

suc6 met de verkoop maat :thumbup:

redbull 10-06-2010 18:01

sorry dat ik het moet zeggen maar je motor komt er zo niet uit te zien van 3000 km dat rijd ik namelijk in 2 maanden en mn blok blijft gewoon nieuw.
heb al meerdere koprevisie,s gedaan en die blokken zien er na anderhalf jaar nog uit als nieuw.
vind het ook raar dat je helemaal geen bonnen erbij hebt ook niet van de losse onderdelen koppakking ,keeringen ,lagers enz enz.
vind de prijs ook heel laag als ik het zeggen mag voor alles gereviseerd, laat maar eens een vernellingsbak reviseren dan ben je minimaal al 400 euro kwijt. dan heb ik het nog niet gehad over een koprevisie en onderblok.
niet om je spullen af te kraken hoop dat je het verkoopt maar vond het een raar verhaal en moest ff van het hart.

Typ 81 10-06-2010 19:24

Waar het om gaat, is dat een gereviseerde motor er na 3000 km niet zo uitziet. Plus dat je er niks van bonnen of bewijs van hebt :screwy: Sommige mensen noemen nieuwe pakkingen en slijtagedelen controleren al reviseren, vandaar de vraag. Maar de interesse is al gevlogen.

Succes met de verkoop.

ronnieabf 10-06-2010 20:33

een motor die gereviseerd is hoeft toch niet aan de buitenkant gereviverft te zijn??? gaat toch om de binnen kant?

succes met de verkoop! maar je kan de motor beter op marktplaats zetten daar word minder gezeurd dan hier!!

vwgolfjeII 10-06-2010 20:40

sorry hoor maar ik weet niet wat jullie onder reviceren verstaan? maar een motor reviceren doe je niet van de buitenkant maar van binnen. En kun je dat nou beoordelen van buiten door hoe vies die is.

Als je een motor wegbrengt naar een revicie bedrijf gaan ze echt niet voor jou ook ff je onderblok spuiten en kop helemaal reinigen. Tenzij je daar op staat natuurlijk.

Maar zonder bon(nen) een gereviceerd blok verkopen is een risico dat je neemt de prijs is er ook naar

kb2 10-06-2010 20:50

Upje voor dit blokje zonder vragen,of andere meningen. Jongens dit is een verkoop topic.

vdWal. 10-06-2010 21:49

Quote:
Originally Posted by leroymk2
overgens zal een maat wat foto,s plaatsen van voor dat ik hem er in heb gehangen

bij deze ;)

zal me eige er verder niet mee bemoeien maar motortje liep echt heerlijk :thumbup:

golf2 abuh 10-06-2010 22:53

is het veel werk, en aanpassen om dit blok in een, golf 2 1.8 8v te hangen??

Lars90 30-06-2010 13:14

Ik heb voor na de zomervakantie serieus interesse in dit blok, beetje smeer aan de buitenkant zal me een worst wezen, zolang hij maar lekker loopt en goed is van binnen.

Nu de vraag, wat moet er allemaal gebeuren om hem in een 1.6 8v carb auto te hangen? Zodra ik een totaal plaatje heb, kan ik mijn beslissing maken.

All times are GMT +1. The time now is 01:40.