Dubbele koplampen vraag
Ik heb van het weekend dubbele koplampen op mijn jetta gezet.
Nou heb ik de 2 kleine binnenste lampen op het groot licht aangesloten, Maar mag dat? Een maat van mij zei dat het namelijk mist lichten waren, klopt dat? Zo niet? is het dan makkelijk om te bouwen naar mistlicht? Het gaat om deze lampen. Mvg, Rens |
bij een golf is dat origineel je groot licht. zodra je ze eraf haalt word automatisch je groot licht in de buitenste lampen overgenomen.
mistlampen zouden in je bumper onder de knipperlichten zitten als je die zou hebben. dus ja dit is legaal :D noemen het ook wel eens verstralers. |
Dus dit is normaal.
Groot licht normaal licht. |
ik heb is een duitser gehad (GTI) daar gingen de buitenste uit en de binnenste aan op groot licht
|
dat hoort ook,maar dit mag ook gewoon hoor...
|
Quote:
Mooi, Want ik heb ze gewoon op de kabels van het groot licht geknepen. Dan heeft die maat van mij weer eens ongelijk! bedank! |
Bij mijn gtd zit dit er orgineel ook in en met groot licht gaat ook alles aan
|
De GTI heeft het fabriekaf
Deze zitten bij de oude modellen met en verloopstekker Bij de nieuwe zit het gelijk in de kabelboom[op groot licht] |
zomaar
Quote:
die van mijn was toendertijd van bj87 en zoals ik al zei buitenkant ging uit wanneer ik groot licht aan schakelde dit was toendertijd een hele volle gti ik neem aan dat het ook standaard was :thumbup: |
Quote:
klopt idd :thumbup: |
thnx voor je feedback
|
ik mis alleen het belangrijkste in die grill Rens!
|
Quote:
Klopt, die is in de verbouwing. foto's volgen vandaag! |
Quote:
zo beter? |
Niet bepaald.. :p
|
oei..
|
beetje jammer weer idd....
gauw een vw logo erin imo. |
idd mooi glimmende logo of een zwarte erin