Vr6 Cabrio's in NL?
Zie in het mk2 stukje veel staan over ombouwprojecten, maar vroeg me af of er veel mk3 cabrio's zijn met een vr6?
|
Op golfcabrio.com is er eentje zowiezo!
|
Ja ik weet dat er een was/is, zo'n 10 jaar geleden heeft jenrcardesign een vr6 in een mkIII cabrio laten bouwen het was volgens mij een 2.9l (maar dit weet ik niet zeker).
Hier twee foto's, ik kon geen voledige foto vinden van de golf :shake: |
Weet dat er meerdere zijn, heb er drie op mp gezien afgelopen jaar. Die op golfcabrio is toch nog een in opbouw project?
|
Op Marktplaats heeft ook nog een tijdje een bordeauxrode VR6 automaat gestaan, gebouwd in Drogeham, ding werd steeds weer vrij vlot doorverkocht aangezien de plaats van adverteren nogal eens drastisch wijzigde...
Theo Kloosterman heeft er ook meerdere gebouwd naar ik weet. |
Hier in de buurt staat nog een mk3 vr6 cabbie te koop voor iets van 3200euro :D
|
die zijj toch gewoon standaart gelevert ???
|
Quote:
:D :D :D :D |
Dennis Bruinenberg in Enschede heeft er ooit een gehad. (of misschien nog steeds) Dit was een top auto. Deze is RS blauw en heeft ooit nog in VW Wob gestaan. (Het zou een ander blad kunnen zijn, maar geen vw scene)
Als ik het goed heb zaten hier porsche velgen onder. Het is in ieder geval al een meerdere jaren geleden. (het zou de eerste zijn?) |
Deze op de foto......(zelfde als hier boven op de foto's) werd de "Blue Bitch" genoemd.
ik meende dat die uit de buurt van Rotterdam kwam en van 1 van de jongens van "Pulse Racing" was... |
dat was zelfs een een vr6 met turbo van kronenburg als ik goed heb maar die jongen kwam niet uit rotterdam
|
Er zijn er wel een stuk meer met een vr6, er heeft heel lang een donker groene met chroom porsche cup wielen op marktplaats gestaan en er is ook een paarse 3.5 op parabolen met een r32 er in
|
mijn neef heeft vorig jaar 1tje gebouwd waar ik bij ben geweest, ding staat nu te koop bij vakgarage abs in Barger compascuum.
http://www.vakgarage-abs.nl/ |
Was er ook niet een paarse/blauwe (kameleon achtige) op 18" van MIVW?
Uiteindelijk +/- 2 jaar terug forse schade gereden? \ |
Deze bedoel je?
Dat was inderdaad een auto van mivw. |
Yup, deze bedoel ik, even in de gallery gekeken: al weer 3 jaar geleden plat gereden, time flies.
|
Quote:
deze is van een maatje van me geweest die hem gebouwt heeft. Ligt een vr6 compressor in. Heeft idd in omgeving rotterdam gewoond maar woont al jaren in putte. Is vorigjaar verkocht naar 's gravendeel en daarna weer te koop gekomen maar weet niet waar ie nu is. |
heb deze auto nu in mijn bezit , an een maat van me uit s-gravendeel gekocht
|
Ik heb er afgelopen winter 1 gebouwd.
Worden nu de laatste dingen van afgemaakt om hem te laten keuren. :) |
|
All times are GMT +1. The time now is 08:48. |