Gtd Motor, JR
Te Koop
Motor van me golf 2 GTD 1.6 gtd geheel compleet Aandrijfassen Intercooler (boven) Alle slangen en buizen 5 Versnellingsbak Dynamo Kabelboom Luchtfilterhuis Motor is lopend uit de auto gehaald Koppeling was goed en motor liep netjes. Motor heeft 234000 km gelopen. Vraagprijs: €375,- Vr Gr Niels. 06-26815619 |
Wat vraag je voor de intercooler met de slangen?
|
Doe maar een goed bod via pb
|
Wat voor type turbo zit erop?
Doe je die evt. los weg? zoja, stuur me even een pb met de prijs. Groet, Gerrit |
Zal morgen ff voor je kijken.
|
Upje
|
Upje, Nog steeds te koop.
Doe gerust een goed bod. |
dit is misschien wel wat voor mij
zal er eens goed over na gaan denken |
Kom gerust eens kijken.
|
wat wil je uiterst voor alles hebben, Tenminste als alles nog compleet is?
|
Ik denk dat dit een SB motor is. Te zien aan intercooler, andere LDA deksel, hulpwaterpomp en de kleine turbo. (een JR heeft normaal gesproken een lel van een slak erop zitten) Fijne blokjes!
Dit even ter informatie. |
gaat de brandstof pomp los weg en wat moet die koste
|
Quote:
heb ik ookal opgemerkt , ik denk ook een sb blok ,of ra maar dan zou de turbo anders zijn , zijn inderdaat superblokjes, mist enige aanpassing komt deze dicht in de buurt van een gti 8v kwa prestatie enkel loopt deze wel warm als ie tegen de 200 gaat |
In mijn gtd zat ook een jr-blok met sb turbo en ander lda deksel. Wel zonder intercooler.
Ik denk dat dit bij de vroegere gtd's zo was. |
Vroegere GTD's hadden inderdaad een JR. GTD zegt namelijk niks over de motor, alleen over de uitvoering.
Latere GTD's hadden de SB. Een mix van JR motor met SB deksel en turbo is mij nog niet bekend? |
intercooler al verkocht? pm anders de prijs maar.
|
Mensen die onderdelen los willen moeten zelf een bod doen!
Het blok mag natuurlijk ook kompleet weg hehe |
Upje
|
Is verkocht en mag verwijdert worden.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |