![]() |
in dubio?
G*dver, als ik geld heb moet het rollen ook! :D
Aan de ene kant, wil ik een Golf 2 aan de andere kant ook een paar dikke wielen onder de Vento! Aangezien hij nu op ''dikke vette niet verbrede'' stalen wielen met 14'' wieldoppen! En de verkoop wil niet echt lukken dus vandaar deze vraag? :D |
In welk type auto voel jij je het lekkerst.
Wel rijd fijner enz. dat moeten afwegingen zijn voor je. |
Gewoon een MKII gaan rijden, vento is ook mooi maar MKII beter... :D
(zegt iemand die een polo rijdt... :tongue: ) |
tsja.... een mk2 kriebelt wel. Heb al helemaal een idee hoe hij moet worden namelijk! :D
|
Danis de keuze tog eigenlijk la gemaaklt ?:D
|
idd,jij bent goed met mk2's:d
en het zijn topauto's,veel meer karakter dan een mk3... |
MAar als je de grote wilt houwe van de vento koop dan een jetta ^^ zoals ik deed
LOTS OF ROOM :D:D |
Ik vind een MK2 meer karakter hebben dan een Vento. Ik zou dus voor een MK2 gaan en zeker als je al helemaal voor ogen hebt hoe die moet worden. Succes!
|
Dat een 2 meer karakter is waar!
Hoeft niet eens een snelle te zijn (is wel leuk hoor! ) maar zelfs dan heeft hij mooie ouderwetse lijnen. Die ik graag op een zie! :thumbup: |
Quote:
Mijn Jetta is een 1.3 :D 620-650 km op 1 tank :eek: |
Quote:
Hoezo zuinig! :eek: Maar goed een 1.3 Mk2 zie ik net zo graag als een GTI! Zolang er maar dunne bumpers opzitten en laag is! :cool: |
Quote:
Motor inhoud boeit me niet egt veel.... :redface: Snelle blokke is altijd leuk :D Dat meot ik wel eerlijk toegeven :rolleyes: Maar het draait mij meer om de looks :cool: DUS...!!! EEN MK 2 !!! :wow: Jetta :thumbup: of Golf :shake: jou keuze :D |
Maar een vento is een ideale gezinswagen :D
|
Quote:
Jetta ook hoor :tongue: |
Quote:
niks voor jou dan? :D kheb zelf geen kinderen! :tongue: |
ook maar aan de jetta salih?
:D |
Quote:
neeee joh! Gewoon een Golf 2 is mooi zat! :tongue: |
Quote:
Ik voel me beledigd :screwy: :D |
Quote:
haha is niet nodig Jetta vindt ik ook wel mooi maar vindt een Golf net iets meer bij mij passen! :D Heb voor de Vento alleen maar Golf gereden! :cool: |
Quote:
Of doe... Een Jolf (Golf met Jetta neus) :screwy: Een Volf (Golf met Vento neus) :screwy: Een Bolf (Golf met Bora neus) :screwy: Of een Jetta met Golf neus :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:23. |