Gezocht DX-blok
Hej,
Ik ben op zoek naar een motorblok Motorcode DX. 1.8 GTI. met aanbouwdelen. Boite , assen , injectie, kabelboom, zekeringkast, enz.. Mag werk aan zijn. Voor golf 1 cabrio. Geen EV-blokken, deze heb ik zelf maar kan ik niet gebruiken ivm met belgische keuring. Grtz Jel Edit:Adv. aangepast: Kaal blok voor men broer is gevonden. |
ik heb hier een 1.8 8v GTI (motorcode EV) ligge inc onsteking en injectie , uitlaat spruitstuk+ onderpijp.
Zit een snelle mechanische kop op ... Blok heeft wel wat aandacht nodig ... krukas zit verstop waardoor 1 drijfstanglager stuk is ... Goede krukas+ drijfstangen zitten er bij ... verder compleet met waterpomp,dynamo enz EV is zelfde blok als DX alleen dan uit een golf 2 en mag weg voor 250 euro ... heb eventueel een bak er bij maar daar is de staat onbekent van mvg |
Quote:
Hej bedankt voor het aanbod maar heb zelf nog 2 EV-blokken voor men MK2 GTI. Ben echt op zoek naar DX-blokken. Grtz Jel |
geen probleem ... als je toch 2 EV's heb staan ...
EV = DX ... alleen omdat hij voor mk2 is andere naam verder zelfde blok ... scheeld zoek werk |
|
Quote:
thnx :thumbup: heb net een mailtje gestuurd. Grtz Jel |
up :thumbup:
|
niemand die een ander blokje in een cabby GLI aan het leggen is?? :D
|
Hoi, als je niks hebt
Ik heb nog een dx motor liggen, advertentie staat ook op marktplaats |
Quote:
K stuur jou ff een pB grtz |
Quote:
pb terug gestuurd |
ik heb nog een blok uit een 1989 cabrio liggen, is een dx blok waar een kat op zit, weet niet of dat wat is
|
is een eg 1.6 gti niet goed.
of moet het echt een dx zijn. |
Quote:
Wat bedoel je met een KAT??? |
Quote:
Nope, in belgie zit ik met het probleem dat ik niet zomaar een ander blok kan leggan als ik een gewone keuring wil doen. Dan kijken ze het motorcode en de cilinderinhoud na. :screwy: I know, kwoon op 600m van de nederlandse grens en soms zou het makkelijker zijn om een geel kenteken te hebben :D |
Quote:
katalisator, dit is een milieu vriendelijke DX motor, maar de basis is volledig het zelfde, heb hem liggen compleet met spinnekop en al :thumbup: |
Quote:
Heb PB gestuurd :thumbup: |
up
|
Niemand die iets in de aanbieding heeft??
|
Ja ik, heb er nog 1 staan, stuur maar pb
|
All times are GMT +1. The time now is 04:01. |