Geel koplampen folie
NU ben ik al een tijdje aan hett knoeien met de search functie maar kom er niet echt uit.
Wie o wie kan mij vertellen waar ik geel folie kan krijgen/ kopen voor over mijn koplampen :thumbup: E.v.t How to's zijn ook welkom :D |
Quote:
truck stops verkopen ze zeker. Voorderst tuning zaken of tupperware catalogussen :D |
FF google gele koplamp folie
HH waard heeft wat..F.S.D truckshop truckerstop grensovergang oldenzaal duitsland (industriegebied gildehaus) 15euro komt het van mij vandaan Ergens in Tiel ook te koop prijzen varieeren tussen 10 en 15 euro per rol... zelf heb ik de passat 35i ermee gedaan.. 1x fout gegaan... dat weg gegooid nog genoeg voor de koplampen |
Ow arnhem zie ik net...
Ik kan je wel een rolletje meenemen....dit weekend naar pa en ma in gildehaus ik werk aan de driepoortenweg. |
In Tiel zou ik het niet halen alleen al omdat het een kwal van een vent is. Gele lampen bollen niks?
|
Bij ATU gevestigd in diverse plaatsen KAN je H4 lampen kopen met de "ALL weather" gloed met wat paars erbij...
het is een uitloop product.. kost iets van 8 euro per lampje... |
Neej gele lampjes hoef ik niet. deze heb ik al zien liggen voor 3,50 de setje bij de action (H4).
Zal binnekort de tubberware catalogus eens opentrekken :D |
Lees even hoger.....Ik bied je aan om een setje mee te nemen van een truckshop...
maar als je in de Auto(geen)Style wil kijken is dat ook prima |
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |