Fire and ICE vraag..
Een oproep aan de VW maniacs hier vooral de Fire & Ice...kenners
Zijn deze ook geleverd met een automaat? |
Voor zover ik weet NIET nee.
Geleverde modellen waren de 1.8 (90 pk) 1.8 GTI (107 pk) GTD 1.8 GTI 16v (129 pk) 1.8 GTI G60 (160 pk) en van de 16v,G60 en gtd zijn er zeer weinig gemaakt,en redelijk zeldzaam aan het worden op deze site van Rene aka Vento Vice alhier op het forum staat veel info over de Golf GTI Fire&Ice |
Oke thanx...
Ik dacht altijd dat de F&I alleen als 90 PK gemaakt was... Af en toe wel eens een GTI voorbij zien komen.. GTD 16v G60 waren mij compleet onbekend!!! Iedere dag leer je weer! |
Quote:
:thumbup: |
Tsja de vriendin vindt paars eeen gave kleur...en automaat is een pre..
Ik wil dat ze VW rijdt... :D De jetta is prima, maar ik knutsel graag.. dus jetta bijna klaar, mag weer weg :screwy: |
Quote:
Tsja eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de paarse Fire&Ice kleur nog steeds DE mooiste kleur op een Mk2 vind,echter het interieur.......you like it or hate it.... :D en is ook niet mijn favoriete interieur,geef mij maar de Recaro's :D En VW is altijd goed om in te rijden,ook voor de vrouw :thumbup: |
De Fire and Ice automaat bestaat,is wel een RP :)
Ik ben er zelf nog nooit 1 tegengekomen,zullen er niet zoveel van zijn denk ik. Enne...ik vindt het interieur wel erg mooi! Maar ja,daar ben ik dan ook vrouw voor :tongue: Ik hou wel van dat soort kleurtjes. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Mo...-Fire--Ice.html |
Er is inderdaad een automaat uitgebracht, deze info kwam ik tegen op het duitse fire and ice forum...
De motoren: *Fire and Ice: MKB RP - 1,8 l - 66 kW / 90 PK * Fire and Ice Automatisch: MKB RP - 1,8 l - 66 kW / 90 PK * Fire and Ice GTI: MKB PF - 1,8 l - 79 KW / 107 PK * Fire and Ice GTI 16V: MKB PL - 1,8 l - 95 kW / 129 HP * Fire and Ice GTI G60: PG MKB - 1,8 l - 118 kW / 160 pk * Fire and Ice GTD (turbo diesel): MKB SB - 1,6 l - 59 kW / 80 PS Bron : http://www.fireandice-edition.de/forum/viewtopic.php?t=366 |
Ik denk alleen dat dat een grote zoektocht gaat worden
|
Maar je wil een Fire&Ice toch niet in automaat rijden :screwy: :D
En elke automaatbak van een mk2 Golf past er gewoon op,dus daar kan je evt nog bij een sloperij naar op zoek gaan als je het echt zou willen ;) en dan op zoek naar een mooie Fire&Ice :thumbup: |
En dan nog de pedalen, het schakelsysteem en evt electronica verandere.
het kan wel maar is een grote klus. Heb ooit eens een passat B3 16V automaat omgebouwd naar schakel. Ben je wel een tijdje bezig hoor.;) |
Quote:
idd, :thumbup: daarom dus maar lekker op zoek gaan naar een mooie handgeschakelde Fire&Ice GTI.........lekker rap karretje voor de vrouw :D (en de man uiteraard ;) ) HIER staat nog 1 te koop,mooi origineel en ook nog eens een 5 deurs,ideaal ook voor een evt gezinsuitbreiding :D én ook nog eens erg zeldzaam :thumbup: |
Neen, het interieur is niet voor hetero-sexuele mannen gemaakt.
Ow, automaat... daar weet ik niks van. :D |
Quote:
Godsamme! Ik heb een paar maanden geleden bijna hetzelfde pak gekocht... voor de carnaval! Pastel-kleuren zijn trouwens weer heel iets anders... Miami Vice is cool. :cool: |
Quote:
GEZINSUITBREIDING>> alleen autos worden in het gezin toegelaten... hihih Nope voor ons gewoon 3 deursjes.. Tsja automaat vindt de vriendin gewoon makkelijk... en is meer hufterproof.. Moet wel zeggen dat het een brainfart is van een fire and ice... Al sinds ik jong ben... let wel van mijn 17e wil ik graag een polo G40... vorig jaar een proefrit gemaakt... :wow: lekker rap maar ikke met 110 kilo en bijna 2 meter pas toch niet echt... :( hetzelfde met de F&I gewoon een keer moeten hebben :rolleyes: F&I vindt ik gewoon uniek... (destijds een 205gti griffe gehad ook uniek) |
Quote:
Daarom heb ik als man zijnde ook een origineel lederen MK2 interieur in mijn Fire & Ice zitten. :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:49. |