Golf 1 usa kopen ??
|
I will refuse to let you drive this car home, so you MUST bring a trailer. Do NOT expect to purchase this car as a Daily Driver, but do expect to take home a fun toy to play around with. You must deposti $100 within 24 hours of auction close via paypal, and I will accept CASH ONLY when you come to pick the vehicle up.
Mijn god zeg. Hoe die assen aan elkaar zijn gebakt pffffffffffff |
Het gaat hier niet zo zeer om een mooie MK1 maar om een vreemd uitziend vehikel als je 't mij vraagt. Ik vind het jammer..
|
Oh my god!!! :eek:
Wat een verschrikkelijke aftanse aan elkaar gebakken Mk1 is dit...... :screwy: en ook nog een prijs mee gewonnen.... :shake: |
Wat een afgrijselijk lelijke auto, en wat is het nut van die wielen eigenlijk? Het rijdt voor geen meter volgens mij en het ziet er nog verschrikkelijk lelijk uit ook...
|
Cool hij is te koop ! :cool:
Echt vet ding ! |
Quote:
al sinds afgelopen september op elk forum ter wereld besproken worden en de PVW halen voor onder de 500 dollar. |
lol , prachtig ding !
|
Er zijn hier zo te lezen niet veel PVW lezers.
Herkende hem meteen, en JA hijs super dick. Gr, Pim |
Kamikaze Golf :screwy: Die paint op de motorkap vindt ik wel grappig met die telefoon...
|
Quote:
Omdat hij in de pvw heeft gestaan???? :rolleyes: |
Quote:
Wat een eer dat er op elk forum ter wereld over gesproken wordt en dat ie in de PVW staat..... maar mooier wordt ie er niet op.....spuug en spuuglelijk :screwy: |
Vreselijk onding.
De tekeningen en zo vind ik wel grappig, maar het hele gedoe met die wielstanden is gewooon debiel. |
:d
|
das die gast die zen wielen onder hoek heeft staan dmv een bout tussen zen ankerplaat en as te steken. :screwy:
|
Quote:
de inbeslagname en stallingskosten niet meegerekend ;) |
Quote:
ach dat gebeurd in w-see ook, en daar word het blijkbaar ook in de verkoopprijs meegenomen. |
Super cool ding!
ik zag hem al eerder op verschillende sites. Of je het nou mooi vindt of niet, hij is gewoon origineel en een echt ratje en anders dan alle andere golfjes. Doet me op een of andere manier ook een beetje aan deze caddy denken... effe afgezien van de banden. |
Gewoon een hok...
|
lachen toch..
juist mooi dat is zo shockerend is.. |
All times are GMT +1. The time now is 21:02. |