Pbg
Hey, laat ik me eens voorstellen
Ben al een tijdje actief op het VWforum en onder het mom van "verdeel en heers" (ja, hij is heel flauw :P) heb ik me hier ook aangemeld. Mijn naam is Paul, ben 20 jaar en woon op mezelf in Rotterdam. Ik heb me hier aangemeld, omdat ik het leuk vind om ideeën op te doen, kennis te vergaren en hier en daar gewoon lekker te ouwehoeren over mijn favoriete automerk! Bij mijn ouderlijk huis staat mijn Golf 2. Het is een 1.8 GT uitvoering, blauwpaars. Heb er al veel aan versleuteld en opgeknapt. (Had graag hier wat foto's neergezet, maar ze zijn te groot waardoor ik ze niet kan uploaden. Zal zo snel mogelijk een andere manier bedenken.) Ook de opties enzo komen hier nog op :D Gebruikte de auto sinds mijn 18de als daily naar school, nu staat hij voor de deur en rij ik in de weekenden naar mijn werk. Ook een dagje cruisen is zeer goed te doen :cool: Verder ben ik nu op zoek naar een GTI 16v, sinds ik meer een auto voor erbij wil hebben. Dus mocht zich aanbevolen voelen, stuur gewoon een PM. Vragen, Opmerkingen etc? Zet het hier neer! |
|
Ja had hem al gevonden, ga er zo mee aan de slag :D
|
hier zijn de foto's
|
welkom hier
leuke golf |
Leuke Golf! Spiegels en raamstickers is niet mijn ding, maar voor de rest ziet hij er goed uit.
Is je kleurcode toevallig LA5U? Mijn vorige Golf had deze kleur ook en de jouwe lijkt daar wel op. Vond ik altijd een mooie kleur. |
Quote:
Ik zou het niet weten, ik zie mijn kleur wel vaker, heb daar nog geen uitsluitsel over. Mijn kleur is blauw/paars (hangt van de stand van de zon)... |
welkom.
|
Bedankt!
|
Welkom! leuk golfje,de spiegels en raamsticker ben ik niet zo weg van.
|
Spiegels ben ik met je eens, maar vind de raamsticker niet "over the top"
Staat wel bij de auto in zn geheel :) |
welkom!!
die spiegels zijn idd ook niet mij smaak! paar leuke hoepels zulle hem goed doen :D |
Quote:
Setje originele spiegels (evt. in kleur) scoren dan maar..? :thumbup: |
Ik ben eigenlijk op zoek naar een GTI 16v (liefst Wolfsburg Edition ofzo) zodat ik meer een project heb.
Hier kan ik leuk aan sleutelen, maar ik rij bijna niet in mijn auto en vind een GTI leuker. Is altijd beetje een droom geweest, vind ze machtig mooi! Heb deze al wat sneller gemaakt met luchtfilter, passat klephuis (paar pk winst) en uitlaat. |
Quote:
Niet mijn grootste prioriteit :) Maar staat wel op mn lijstje ja :D |
Nette mk2 hoor!
|
Quote:
Ik wil hier graag op doorgaan. kan iemand mij een voorbeeld tonen van LA5U? Ik zou graag willen weten of dat de kleur is van mijn auto. Kan zelf ook wel zoeken, maar met zoveel expertjes lijkt het me een fluitje van een cent om antwoord hierop te krijgen. Wie helpt me?! |
Quote:
Mijn vorige auto in de kleur LA5U: |
Met een snelle blik zeg ik dat dit niet mijn kleur is.
Mijn kleur is blauwer en iets lichter... Weet iemand welke kleuren donkerblauw er zijn geleverd voor de golf 2, want volgens mij zit de originele laklaag er nog op... |
Tis donkerblauw btw, met paarse invloeden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:10. |