Golf II Leiden. Ongeval met beknelling
Leiden - Vrijdagavond 15 mei rond half tien kreeg de brandweer van Leiden een melding van een ongeval met beknelling op de Churchilllaan.
De bestuurder van een personenauto was daar bij hoge snelheid de macht over het stuur van zijn voertuig verloren. Nadat hij eerst een boom uit de grond had gereden kwam het voertuig op zijn kop tegen een lichtmast tot stilstand. De twee inzittende zijn met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis. Een aantal andere snelle auto’s die in de buurt van het ongeval stonden zijn door de politie technisch onderzocht. De politie onderzoekt of er sprake is geweest van een illegale straatrace. Iemand van hier? Hoe is het nu? :? Bron: http://www.district8.net |
Daar gaat het imago van de golfrijder weer..... :shake: :shake:
|
Geluk gehad dat hij de lantaren paal op de B stijl heeft gepakt
anders was hij dwars door midden gegaan , dikke klapper |
|
Ai!
|
Had igg een reserve aandrijfas bij zich :thumbup:
De volgende keer plaatwerk meenemen :D Maar goed het is altijd jammer dit soort ongelukken. Ongeacht de verdenking van aan een "straatrace" deelnemen of niet. Denk dat de gemiddelde lease TDI rijder sneller door het verkeer heen jammert. |
Quote:
weet ik wel zeker :D |
oe :eek: :eek:
|
Daar gaat je Ferrari ,
http://district8.net/ferrari-botst-...-rotterdam.html Hummer wil er door heen :eek: http://district8.net/dodelijk-ongeval-a20.html |
FF kenteken gegoogled krijg je meteen zn naam .. best serieus torretje erin bij hem!!
3. Maurice van Leeuwen Volkswagen Golf GTI mkII 420 pk 13.881 Automaxx sitel |
Hij zit volgens mij op vwforum wrdg60 is die daar geloof ik.
Best wel jammer ja leuke auto. En natuurlijk krijgt vw weer een slechte naam. |
Quote:
Klopt Quote:
schreef hij daar al ..... :cool: |
ik kan melden dan het NIET om een straatrace ging.
we waren relaxt op weg en hij raakte door een onbekende oorzaak de berm en begon daardoor te glijden. voor degene die gelijk beginnen te zeiken over de naam van golf; wacht maar tot het jezelf gebeurd. bestuurder en bijrijder zijn liefhebbers, geen straatracers. |
Quote:
Er is hier niemand die wat verkeerd erover zegt :confused: Iedereen zegt dat het jammer is. |
dan heb ik er verkeerd overheen gelezen, maargoed dan staat het er alvast.
de bestuurder had zelf ook liever gehad dat hij met zn familieauto had gereden met alle kanten airbags. |
op die weg heb je om de 100 meter een stoplicht met flitspaal. zo te zien is dit vlak na een stoplicht geweest.?
|
:eek: das een beste klap geweest, wel erg zonde van de golf zag er wel netjes uit
|
Quote:
Werd in de media gezegt dat het ging om een staatrace Hier niet ! Maar das gelijk de gedachte bij een Golf in het algemeen die bij een ongeval betrokken is , in de media Quote:
:rolleyes: |
ja daar heb je zeker gelijk in. dat werd al vrij snel met verhoor gevraagd,
probeer dan maar eens uit te leggen dat het niet zo was.. maargoed de jongens leven nog en golf is jammer.... voor de rest niemand gewond geraakt dus is al met al engelen bestaan nog. |
Quote:
Dat is idd weer jammer :shake: Maar de echte wegmisbruikers zijn de yuppen in hun leasebakken! |
All times are GMT +1. The time now is 16:18. |