Vraagje over velgen onder een Lupo?
Ik heb een vraagje wat is in 15" de breedste velgen maat wat je onder een lupo kwijt komt?
En kun je bij een Lupo ook makkelijk de kasten aanpassen zodat er ook dikke velgen onder passen? Bedankt alvast voor de info. En als er plaatjes zijn van een lupo met 15" met 8 en 8,5J breed onder de wagen dan laat maar komen dan heb ik een idee.. Gr Ronnie :thumbup: |
Hier een keer 15" 7,5J en 8,5J:
Ik hou deze ook even in de gaten, druk op zoek naar een Lupo, verschillende proefgereden maar de perfecte nog niet gevonden. Maar wat een leuke auto zeg, had al wel gelezen dat ie van binnen ruim is maar het overtrof mijn verwachtingen. |
ik rij op 15 inch bbs rm voor 7,5j en achter 8j.....
Hier de link net gekregen http://www.mijnalbum.nl/Foto-IWU83BRT-G.jpg |
En hoeveel is die van jou verlaagt Richard?
Gr Ronnie |
8,5 breed achter gaat niet passen denk ik....
misschien met EXTREEM UITrollen,maar dan hou je helemaal geen veerweg meer over... 8x14 ET20 wordt regelmatig gedaan, 8x15 heb ik nog niet vaak gezien... |
Quote:
Achter staat hij maximaal laag zonder de stelpotjes en met gerolde wielkasten en een paar bumpstops... En voor staat hij gewoon netjes in de kassen.. |
ik rijd zelf rond op bbsen in de maat 7j et 20 en dat is al behoorlijk krap moet ik zeggen, mijn lupo is achter ook maximaal verlaagt zijnder de stelpotjes en de wielkasten zijn ook wat bewerkt
|
Quote:
Ik heb bv 8x14 ET19 voor en ET04 achter: |
Ronnie,
een lupo valt achter niet echt mooi te rollen, want de bumper loopt tot halverwege de wielkast. ik heb hem toen gerold voor 8j et 10 meen ik, dat ging met een schroefset nog gewoon goed. m.a.w. het randje omrollen gaat goed, echter naar buiten rollen niet echt vond ik. |
mmmh oke dan moet ik maar eens kijken, hoe ik dat weer moet oplossen dan..
Maar dat gaat wel goed komen.. Gr Ronnie |
Een Lupo valt langsachter juist super goed te rollen! Zie je echt niets van, in tegenstelling tot voor, omdat je scherm vanaf je bumper naar buiten komt ziet de overgang van niet/wel gerold er onnatuurlijk uit, want je bumper kun je natuurlijk niet rollen.
Heb 2 redelijke foto's gevonden van mn ex: Je ziet goed de overgang net boven de bumper (hier op lichtval) Achter gewoon niet, omdat de bumper niet echt een onderdeel van de lijn van de wielkast uitmaakt, zegmaar. Wielen waren 16'' 7J ET25 met de nodige camber voor (om laag te kunnen rijden met relatief grote wielen) en achter een 5mm spacer. Maar je moet ook rekening houden met je bandenkeus, dat is even belangrijk als de breedte en ET waarde uit ervaring. Met een platte, stretched band heb je natuurlijk altijd meer ruimte als dat je een hogere en/of bredere band monteert.. Ik heb met die bovenstaande Lupo zonder bumpstops hoeven rijden door de bandenkeuze, dus kon nog relatief comfortabel mn dagelijkse kilometers maken. Met bumpstops rijdt echt zoo, ja, kut. |
All times are GMT +1. The time now is 11:08. |