Velgen voor de Golf 1
Omdat ik nogal een leek ben op banden en velgen gebied zoek ik nieuwe bandjes + velgen voor de Golf 1. Auto is nog helemaal origineel.
Heeft iemand nog een leuke setje over? Hier een foto van de auto: Mocht iemand een idee hebben wat de precieze maten zijn voor velgen, banden zou ik dat ook op prijs stellen. Wat ik heb gevonden op de banden is: 145R13 74S en de velg is 4x100. |
Zit hier niks voor je bij?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49562 Ik denk dat die Rial's, linksboven op de foto, wel leuk zulllen staan onder de Golf, als ze mooi in de nieuwe lak staan. |
Ik wil het liefst een setje met banden en waar weinig/niets aan gedaan hoeft te worden, toch bedankt :)
Budget is overigens rond de 600 euro. Ze hoeven ook niet helemaal tip top te zijn de velgen. |
Ik heb eventueel nog een leuk setje ATS classics in 13 inch (4 x 100) en dan 6j. Zal mooi staan bij je auto
|
ow sorry zonder banden maar je huidige banden kun je overzetten.
|
Heeft wel een minder 'originele' look, maar is wel origineel te noemen :D :
Mijn 15" speedlines met nieuwe banden. Ben je ook van plan om de auto te verlagen? Hier staat wel een foto: http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=15x6 |
Quote:
Voor 600 euro heb je mijn setje ook wel met nieuwe banden er op, of je bestelt zelf een setje banden bij Autobandenmarkt. Totaalprijs komt op hetzelfde uit. ;) |
Als je de auto niet verlaagd maar gewoon standaard houdt wat is dan de beste band grootte? Ikzelf wil namelijk voor de looks graag een wat grotere band met een wat grotere velg, maar ik weet niet of dit zomaar kan.
Verder zit er leuk spul bij! Moet nog even kijken wat ik het beste/mooiste vind passen :) |
Op 6 0f 7 inch brede velgen zou ik een setje banden nemen van 175 of 185 breed, dat staat dan niet zo bol.
De wanghoogte zul je rond de 50 of 55 kunnen houden bij een 185mm brede band. Voor de 175mm brede band zou ik naar 175/55 of misschien zelfs 155/60 gaan. Als je plattere wangen neemt, wordt het gat tussen band en wielkast veel te groot. Als ik mijn auto (Golf 2) nu omhoog zou draaien met de 185/45-15 banden ziet het er echt debiel uit omdat het geheel gewoon te klein uitvalt. Op een Golf 1 zou je het misschien kunnen proberen... Een 13" velg lijkt me wat klein om onverlaagd te rijden, dan krijg je echt grote balonbanden, met 14-ers lukt het wel denk ik, en met 15-ers zeker. |
|
Quote:
Ah dankjewel! :) Dan ga ik wel voor 14 of 15" velgen. Overigens vind ik zwart met zwart niet zo mooi :) Liefst wil ik zilveren velgen. Moet zeggen dat ik die Rials wel interessant vind. |
Quote:
:thumbup: |
heb dit setje nog 14 inch ronal met erg veel profiel mag je komen halen voor 250 euro. eventeul kan ik ook wel een betere foto maken van de week.zijn op de foto erg vies :D zijn anders gewoon grijs. ;) |
Die zijn ook wel mooi, betere foto zou fijn zijn! Wat voor banden zitten er nu onder?
|
banden maat is 185-60-14 en is hij ook nog 4 cm verlaagd.
zal van de week even foto,s maken en heb er nu ook weleen leuk setje onder maar die zijn 7j en 8j breed die zijn ook wel te koop voor 450 euro. zal daar ook wel even een foto van maken. |
Quote:
Je kan er elke kleur van maken die je wil natuurlijk ;) Zeg maar welke kleur zilver je wil :D |
Denk dat deze ook wel staan. |
Die zijn ook erg nice..
@Der_Einzer haha je maakt het me wel moeilijk nu :P |
Quote:
En als ik nu zeg dat deze ook te koop zijn. :D |
Wat wil je ervoor hebben en wat zijn de maten? Incl. banden?
|
All times are GMT +1. The time now is 19:27. |