Golf mkIII GTI
Zo! Na een lange tijd eindelijk weer is een post van mijn kant. Ik ben vaak een man die meer leest of luistert dan zelf praat (tenzij er alcohol in het spel is maar dat terzijde .. ;)) Maar nu heb ik een goede reden om weer wat te gaan posten!
Ik ben namelijk vanaf komende zaterdag de trotse bezitter van een Golf GTI 85 KW. Het is de oude auto van me broer die ik kan overnemen! (Mijn broer gaat nu naar een Golf V R32 :screwy: ) Dat word de volgende dus! :D Aangezien mijn broer er de laatste jaren niet zo heel veel in gereden heeft staat de teller "pas" op 110.000 KM! De auto is uit 1995 maar ziet er echt nog strak uit! Hij is ook nog geheel orgineel! Met rode auto's zie je vaak dat de lak dof word en de auto zelf roze, maar dat is bij deze auto echt niet het geval! Hij zal ook redelijk orgineel blijven, aangezien ik nog op school zit en niet heeeel veel geld heb te besteden word het wat lastiger om er wat aan te versleutelen. Dus echte plannen? Audio! Dat vind ik belangrijk ;)! En xenon verlichting lijkt me ook wel leuk! Omlaag? Hmmm ik kijk het eerst zo even aan! Dus echte plannen nog niet echt! Maar aangezien ik 2 hobby's heb Autos en fotos maken (en autos poetsen, dus 2.5 hobby ;)) zal ik jullie wel eens verblijden met een mooie foto sessie! Ik heb nu pas 2 fotos, en die zal ik jullie niet onthouden! Zaterdag krijg ik hem, en zondag word het dus poetsen! En dan zal ik waarschijnlijk met me broer ze R32 erbij, een fotosessie houden en hier plaatsen! Nu ik de fotos zelf zo bekijk valt het grilletje op, daar zit zoveel steenslag op dat hij opnieuw gespoten gaat worden door mij. Dit staat ook gepland voor in het weekend ;)! De auto die ik hiervoor had staat inmiddels (HIER op het forum) te koop! Het betrof een Polo Coupé uit 1994! Dus voor mij is het een hele vooruitgang! Ik kan niet wachten tot zaterdag! |
mooie originle golf kerel.
ja ff dat grilletje spuiten dat zou hem goed doen greetz |
Leuke GTI!!
Grill spuiten en vr6 lipje eronder, en dan maar fijn poetsen :thumbup: |
Mooie auto, lekker rood :thumbup:
|
hey eentje in de buurt :D
misschien zie ik je nog wel eens rijden. leuke golf, succes ermee! |
Hey! Die heb ik ook!
Maar dan met een ander kenteken.. :) 2.0 8V zeker? Ik heb exact dezelfde. Wel een paar kleine dingetjes maar wel een leuk autootje |
mooi ding,ziet er opde grille na nog strak uit:thumbup:
|
Zo! Ik heb hem nu bijna een week in bezit en nog steeds bevalt de auto! Ik merk wel dat het benzine verbruik flink oploopt, moet ik toch maar vaker gaan fietsen! :screwy:
Helaas heeft het weer niet echt mee gespeeld de laatste tijd dus heb nog geen fotos kunnen maken :(. Ik heb echter wel al een flink ritje gemaakt (vanaf breda via rotterdam naar biddinghuizen en terug) Dus heb de auto aardig leren kennen! Waar je bij mijn polo nog schouder aan schouder zat heb ik nu veel meer ruimte! Het enige jammere is dat mijn broer nu in die R32 mee weer uitlacht! Naja dan heb ik iets om naar uit te kijken over een paar jaar? Fotos houden jullie dus nog tegoed! @MuddyMagical: Het is idd de 2.0 8V! |
Je verbruik zal wel effe hoger zijn als dat polootje ja... Mijn 2.0 8v zit meestal tussen de 1 op 10/12
|
Zooo ik heb weer eens wat fotos gemaakt. Door al het schoolwerk was de auto een beetje verwaarloosd :screwy: ... Dus er is weinig aan veranderd, maar omdat de meeste hier (lees: ikzelf) gek zijn op fotos zal ik jullie die niet onthouden!
Ik ben nog op zoek naar een VR6 lipje, maar dat komt tzt. Verlagen is niet voor mij weggelegd, aangezien ik regelmatig zware bagage heb, en dan heb ik het niet over mijn vriendin :P! Genoeg gepraat: Hij is helaas nog niet zo schoon als ik zou willen.. Maargoed, vakantie he, dan is er tijd zat :rolleyes: btw. Ik maak graag fotos, en ook mijn broers auto heb ik even gespot.. Die zal ik ook even niet onthouden: |
All times are GMT +1. The time now is 14:11. |