1 glas ruitewisser stopje nieuw meerdere VAG
1 glas ruitewisser stopje nieuw meerdere VAG
Bij deze wegens wijzigen plannen 1 nieuwe ruiterwisser stop van glas aangeboden voor verschillende VAG modellen. Oorspronkelijk bedoeld voor een Golf5, maar ook te geruiken voor andere vag-modellen. Mooi en netjes afgewerkt met glas ipv platic dopje..... Nieuw gekocht via Cleaned.be van TEAZ Prijs: 25 euro |
up
|
Past ie ook op een mk4 Henk?
|
Jahoor zo goed ik weet wel
|
up
|
|
Kun je mij je telefoonnummer even pmen ik heb wel belang bij het dopje!
|
|
als het goed is past hij ook in een achter raam van een lupo toch als dat zo is is hij verkocht!!....ik hoor het wel van je...
|
Quote:
volgens mij wel.....ik weet nl niet op welke vag modellen deze allemaal passen. ik heb hem zelf besteld voor een mkv, maar TEAZ via cleaned.be vertelde mij dat deze op meerdere vag wagens passen. ik heb hem gemaild op welke modellen deze passen, maar hij zit momenteel in Oostenrijk nog, dus nog geen antwoord gekregen. |
owke, ik had hem namelijk zelf al een mail gestuurd maar hij reageert niet dus vandaar en dat was trouwens al voor de worthersee!!....ik meet anders wel ff het gat op zo dan komen we er zelf wel uit!!
|
Ik heb het gat ff opgemeten en het is 27mm dus als jij ff wil kijken of dat ongeveer gelijk is komt het wel goed...
|
Het zwarte ronde aan buitenzijde is 26mm doorsnede....
Binnenzijde glas met een rechte zijkant 32mm.... |
owke...dan gaat het waarschijnlijk dus wel goed komen stuur maar ff een pb met je bankgegevens dan maak ik het geld morgen ff over...alvast bedankt
|
Quote:
je hebt pb.... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:21. |