How To: Koppelstangen afstellen HELP!
Ik heb sinds kort een V-maxx schroefset onder mijn polo 9n. Ik zie dat je de koppelstangen kunt afstellen. maar hoe kan ik doen dat ze precies stabiel lopen ?
graag advies |
Ik heb ze toen beide op een bepaalde maat gezet, zodat het niet aanliep op de aandrijfas. De maat weet ik zo niet meer, als ze maar beide even lang zijn is het goed volgens mij.
|
Quote:
Ik he ze opgemeten dat ze even lang zijn. en toen er op gemonteert. hij rij prima, alleen voor loopt aan ik heb te brede velgen en banden. Hoe kan ik er voor zorgen dat die voor niet aanloopt. ik hoorde iets van bumpstops zijn z makkelijk te plaatsen ? |
Okee mooi zo! Rijd beter als een standaard 9N he!
Bumpstops heb ik geen ervaring mee sorry..Ik heb ze zelf nooit nodig gehad :) |
Quote:
ja zeker ik wil aleen iets meer stuiteren :P |
Je stabistang en de bijbehorende koppelstangen hebben helemaal niks te maken met het wel of niet aanlopen van je wiel in de wielkastrand / binnenscherm.
Als je wilt dat de wielen niet meer aanlopen in je kasten kun je diverse maatregelen nemen: - Negatief camber vergroten, staan je wielen schuiner, dus verder van de wielkastrand af; - Schroefset opnieuw afstellen, iets hoger; - Bumpstops plaatsen; - Veren vervangen voor exemplaren met een hogere veerconstante. |
Quote:
als ik de veren vervang worden ze dan hoger of ?, ik wil zo laag en zo stug mogelijk, ze moeten echt springen |
All times are GMT +1. The time now is 11:09. |