![]() |
porsche c2 gullideckel gezocht
gezocht porsche c2..liefst recht en zonder al teveel schade...zonder banden..
heb je nog wat liggen biedt maar aan.... |
C2 of Gullideckel?
|
Jah, wat wil je richard?? :)
Gullideckels ![]() of C2's (Porsche Design 90) ![]() |
Quote:
beide...gewoon aanbieden...ik heb het een beetje ongelukkig neergezet...sorry.. |
Erik M, heeft nog wat setjes in de aanbieding geloof ik. ook hier in het te koop gedeelte
|
voor 750 ligt hier een setje 16 inch C2's in 7 en 8J...
|
Quote:
Die eerste zijn toch gewoon S4's? En Gullideckels zijn meende ik toch de Porsche wintervelgen? (kan zo snel geen foto vinden.. :redface: ) ps. Richard: voor 100 euro extra met adapters, dikte mag je dan zelf bepalen en regelen met Bauke. |
als ik adaptors nodig heb dan ga ik idd wel naar bauke...
|
Nee.. Thom bedoeld dat je voor 850 euri er ook adapters bij hebt ;)
|
Omdat ik die nog van Bauke te goed heb... ;)
Maar das dus geen interesse... ;) :) Komen ze alsnog onder de GTI. |
yep...en rap een beetje onder de gti....
|
setje 6 & 8 J's 475,-
et 52,3 (?) slechte foto, gemaakt met de telefoon.. |
Quote:
Want? Hij heeft eerst nog 2 sets Mercedes liggen, en daar wel adapters bij. En de C2's zijn nog niet gepolijst, wel bezig, en de adapters moeten nog. :p Maar oke... snap het niet helemaal... :rolleyes: |
hajee..ik houd me aanbevollen...
thom...die c2's horen gewoon onder die mk3...vandaar...;) |
Quote:
stuur me maar pm, C2.s zijn van m'n kameraad..en netjes! als je belang hebt zal ik je zijn nummer terugsturen. greetz hajee |
Quote:
Hmmz, oke.. Maar die Mercedes E-klasse staan super, en zie je nog haast niet. Dus wat dat betreft... Maar komt wel goed... iig. de tijd om ze te polijsten. :) |
Quote:
Ja dat klopt :) Op dit moment heb ik nog 1 setje s4 wielen, 4x8j, erg mooi setje. |
Quote:
Wrong :) Gullideckels zijn idd de 928 S4 wielen, en de Wintervelgen heten ook gewoon 928 Winterfelge of winter wheels, naar gelang de taal :) |
hmmmmz.. oke :)
|
Quote:
Weet je dat ook maar weer ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:31. |