Diversen amerikaanse onderdelen mk3
Heb hier nog diversen onderdelen voor de us mk3 liggen.
( achterklep is al verkocht) Zonnenkleppen met grote spiegel en werkende verlichting. 30 euro voor de set. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Middenconsole met soort van armsteun , leren handremhoes, bekerhouders voor de versnellingspook . VERKOCHT Tellerhuis 4 cillinder . 50 euro [IMG] [/IMG] Mat voor in de kofferbak , hierdoor kan je een normaal wiel plaatsen zonder dat hij raar aftekend . Je hoogt als het waren je kofferbak op. 20 euro [IMG] [/IMG] Achterbumper geheel glad ( bovenzijde, middendeel) onderrand is anders dan van de europese versie. Hij verdient wel wat aandacht, heeft op de bumperhoeken lakschade. Zeker te repareren doormiddel van goed uitschuren en in de grondverf te spuiten. VERKOCHT Voorfront van een amerikaanse golf3, deze is van metaal dus niet van dat slappe plastic spul. 150,00 euro Voorschermen amerikaanse uitvoering , Rechts verkeerd in redelijke staat. Zit een dikke pit op het puntje bij de motorkap maar is zeker nog te redden. Linker scherm verdient meer aandacht, auto heeft voorschade gehad . Het linkerscherm is niet mooi meer. Beide schermen 75 euro. Voor meer info : 06-54954897 |
Bumper en middenconsole onder voorbehoud verkocht.
|
Stalen voorfront toegevoed
|
De verlichting van de zonnekleppen zit daar een kabelboompje bij? Of hoe zit dit aangesloten?
|
Zit erbij..
|
Wat dingen verkocht , en begin post aangepast en schermen toegevoegd.
|
Heb je toevallig foto's van de voorschermen?
|
Zal ik donderdag even maken, dan ben ik weer op het werk.
Misschien morgen, maar dat ligt eraan of ik zin heb om er even heen te rijden. ;) |
Dat zou super zijn :thumbup: Je mag ze anders ook wel mailen naar mij als dat sneller is voor jou. Zonneklepjes ook nog of is daar als een optie op?
|
Zonnenklepjes zijn nog niet verkocht.
|
Zitten er onder het dashboard gepolsterde panelen of gewoon opbergbakken?
|
Volgens mij gewone bakken, maar check het morgen even voor je.
|
Zijn het wel gewone bakken voor een auto met airco?
|
Yep, gewone bakken voor 1 met airco.
Maar daar heb ik er meerdere van liggen. Dus mag je de mooiste uit kiezen. |
wat is het verschil met het voorfront van een amerikaanse?
|
front is van metaal inplaats van kunstof.
|
montage punten van de koplampen zijn ook anders
|
All times are GMT +1. The time now is 10:52. |