Restant Golf2/3
Heb nog wat spul over van me vorige autos wat voor weinig weg mag.
Golf 2 Edition One - schuifdak compleet met frame, staal in edition kleur rubbers zijn niet optimaal meer ( staat in de weg ) 10,- - GTI verbredingskit in edition kleur ( DIKKE LIJSTEN )25,- ( VERKOCHT ) - middendemper vervanger 25,- - helder rood witte achterlichten 25,- - Linker voorscherm 10,- - stuur hendels met MFA 20,- - GTI spoiler in edition kleur 10,- - spiegels in kleur 10,- - c stijlen, zwart 10,- - stuurkolom met contactslot 15,- - slotenset, 2 deuren, achterklep en tankdop INCL. Sleutel nummer ! 25,- ( VERKOCHT ) - Slotloze deurgrepen 2 stuks 15,- - tankklepje ( edition one kleur ) 5,- - claxon 5,- - tankdop met sleutel 5,- Golf 3: Smoked zijknippers 10,- Rechter voorscherm ovale knipperlichten LC9Z 10, Voorbumper matzwart 10,- Achterbumper met trekhaak gat mat zwart 10,- ABS Computer ( ECU )Origineel 25,- zijramen voor 10,- remklauwen origineel 25,- remschijven met blokken 25,- remschijven, blokken en klauwen gezamenlijk 35,- Wolfsburg Deurpinnen 7.50 Rvs keurige Deurpinnen 5,- Handvaten dak 4x ( of hoe je het noemt ) 10,- kofferbak tapijt 10,- VR6 Achterlichten 25,- Contact slot met sleutels 25,- lichtschakelaar 10,- dashboard delen Km teller 25,- Highline deurbak lampjes met stekker en stukje kabel 10,- ( VERKOCHT ) Slotloze deurgrepen 4 stuks per paar 20,- ( 1 paar VERKOCHT ) Armsteun golf 3 ( je kan hem op je stoel vastzetten op originele punten, bevestigings mat. aanwezig )25,- ( VERKOCHT ) Universeel: - Relais 99 5 euro per stuk - Korte Antenne 7,50 Voor alles geldt het is een vraagprijs. kleine spullen zijn op te sturen op kosten van koper. Rest is af te halen in soest of in amsterdam |
kick
golf 3 1.8 computer te koop ( 90 pk versie ) 25 golf 3/4 highline deurbaklampjes met stekker 10 |
mfa hendel
dak raam en mis eventueel de dakraam spoiler..? heb je die nog.? waar komt jij vandaan ongeveer.? |
mfa hendel aanwezig
dakraam aanwezig dakraamspoiler? wat bedoel je daarmee? kom uit soest (buurt van amersfoort ) |
GTI spoiler in edition kleur die bedoel ik.. beetje verkeert getypt :P
|
hmm word wel beetje moeilijk denk ik want woon zelf zeeland... opsturen ga ook beetje moeilijk worden he..?
|
smoked zijknippers golf 3 passen ook in corrado?
|
@ brounys: opsturen kan in wezen wel zolang het binnen de toegestane afmetingen blijft en binnen de toegestane gewicht :D
ik moet er wel bij verelden dat de rubber van de dakraam niet goed meer is vandaar de lage prijs. en ja de dakspoiler is ook in edition kleur. @ Jens: ik zou het niet weten man of het ook op een corri past |
kickje
|
Heb je toevallig geen rechterzijvleugel van een golf 3 ?
|
neem aan dat je voorscherm bedoeld.
|
Quote:
hey Mondy, zijn die schijven 4-of 5gaats? |
schijven zijn 4 gaats komen van een golf3 1.8 ABS motor af.
|
middendemper vervanger voor 8v gti?
zoja wil ik die overnemen. |
Quote:
is van een 16v |
hup
|
Heb je toevallig een G60 onderlip? Wat ga je trouwens met de 4drs carroserie doen? Ik kan iets leuks mee doen :D Mzzl Juul
|
g60 lip is er niet meer, en de carosserie is al heel lang geleden al opgehaald door alberto die zijn slijpkunsten erop heeft geoefend :D
|
mag dicht
|
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |