MK2 Golf & Jetta Sale
Ik heb nog het 1 en ander gevonden waar ik zelf weinig meer aan heb en waarmee ik vast wel iemand blij kan maken:
MK2 Golf: - '88-'91 Grille (4 lamellen/ geheel zwart) in zéér goede staat - E20 - Set originele koplampen zonder barst of steenslag - E20 - Set originele voorschermen, paar krasjes maar geen deuken (LA7u) Lichte vliegroest achter de verbreders - E30 voor beiden - Set spiegels voor "nieuw type" deuren (nieuwstaat) - E25 - "C" stuurtje, dunne pen - E5 - "CL" stuurtje, dikke pen - E5 - Set opbergvakken van ónder dashboard - E10 - Zijwindschermen voor 3deurs "nieuw type" - E35 - Diverse nette sets originele achterlichten incl fittingplaten - E20 - Set originele GTI achterlichten incl fittingplaten - E30 - Smalle achterbumperhoes zwart - E10 MK2 Jetta: - Originele smalle voorbumper + balk/knippers/kabels - E20 - Set achterlichten (Smoke gespoten, is te verwijderen) - E10 - Originele kofferbekleding - E5 - Hoedenplank zwart voor 4-deurs, met 2 Speaker voorbereidingen - E20 Polo 86C: - Origineel grilletje zonder logo, nette staat - E10 Verder voor de MK2 nog: Diverse kleine interieurspulletjes, schakelaars, dummy's, kachelpaneeltjes, deurbakken, handgrepen en logo's..... Vanaf 1 euro Ik heb vast nog veel meer, PM me voor foto's of als je nog iets zoekt! |
Weekendschopje!
Topic wordt dagelijks gecheckt! |
- Originele kofferbekleding - E5
Is dat ook de vloerbedekking van de koffer ? Die zoek ik namelijk nog |
Die dakrubbers van de jetta heb je die nog en heb je evntueel een foto?
En waar zijn die eventueel af te halen? Mvg Bob. |
Ik had nog geen reactie op mijn PM, zou je die even willen bekijken?
|
PB's beantwoord,
@ Bob, Dakrubbers liggen er nog ;) kunnen dus nog gehaald worden Spullen kunnen afgehaald worden in Oirschot, verzenden is ook in veel gevallen mogelijk! Upje! :thumbup: |
Quote:
die bumper, kan ik daar ook alleen de trekhaak van kopen? en wat zou dat dan kosten samen met de grill en de rode achterlichten? en hoe zitten de achterlichten in de lak, heb je daar mss een foto van? groet gijs |
@ Gijs
Bumpersteun kán ook los verkocht worden ja, de grille is al gereserveerd en van de achterlichten heb ik wel een recente foto; Lak ervan is niet 100% super, maar ze zijn nog wel gewoon netjes Prijs komen we wel uit,.. |
Jetta koplampen & Grille verkocht,...
Upje voor de rest, lijstje gaat binnenkort nog meer aangepast worden.. ! |
Weekend upje!
|
heb je een fototje voor me van die zwarte/smoke achterlichte ?;)
|
Heb hier wel een wat oudere foto met wat meer spul erbij,... Smoke achterlichten staan linksonder naast de volledig rode
Bushokposter: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QPZLNNYW.jpg Upje voor het zonnige weekend! |
Upje voor de regenachtige donderdagavond :D
|
Nog eens omhoog brengen!
:thumbup: |
pm verzonde ! hopelijk heb je ze nog
|
PM's terug!
Tevens nog eens omhoog brengen! |
Dakrubbers voor Jetta 2drs zojuist opgehaald!
Upje voor de rest! |
Achterbumper met trekhaak is zojuist opgehaald...
Upje voor de rest, zoek je nog wat? Laat maar weten! |
Nog eens in het zicht zetten!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:25. |