BBS Rs 17"
Wegens enkele redenen ga ik toch mijn rs'kes verkopen ...
Het zijn dus 17" Rs, 8 & 8.5 ET 20 Banden 195/40/17 pirelli's, vooraan klein beetje schuin afgesleten ma niks versleten :) Ze hebben origineel steek 5x112, maar ik heb ze in den tyd ook laten boren naar 5x100 ! Passen dus perfect op bora,golf4, golf3vr6, passat 3b(g), audi's etc etc etc teveel om op te noemen :) De staat van de wielen is zeer goed tot uitstekend ! Zeker geen schrammen of borduurschade of krom ofzo ... totaal niks :) Voor de rest, hier zijn de pics :) Ze hebben ook verborgen ventielen, en er zitten ook langere bouten bij voor als je steek 5x100 hebt :) Vaste prijs van 2000 euro, gaat niks af anders blijven ze :) Kan ook geruild worden met opleg van u kant met een 18/19" wiel met minder onderhoud om dagelijks op te rijden ! :D |
Iemand ?
|
Hoe zijn ze omgeboord? Neem aan dat ze een vlak hart hebben aan de achterzijde?
|
Quote:
zie foto 3 ;) |
En we wachten op een discussie :rolleyes:
|
Hart is niet vlak achteraan, is professioneel omgeboord en ze VERZEKERDE mij dat het geen enkel probleem was :) Niet enkel een vlak hart is bepalend voor het herboren, of het kan of niet kan .... ook de originele steek en de gewenste steek speelt een grote rol !
ik heb ze gehad op mijn Mk4 GTi : 5x100 NIKS van problemen En op mijn Passat 5x112 NIKS van problemen |
|
Mag ik vragen door wie ze zijn omgeboord?
|
Quote:
Tuurlijk, vosn ! :) |
Ok bedankt !
|
:)
|
Kan ook geruild worden tegen vanalles eh ! :)
|
volledig gepolijste C2's?
|
volgens Cleaned.be zijn ze al verkocht volgens mij! :thumbup:
|
OMG :eek: |
zijn ze weg of zijn ze er nog?.......
|
Zijn verkocht Gijs ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:31. |