Eerste meeting van 2005!!!
Zo, dat is maar weer achter de rug :)
Door een paar mensen uit Damwoude opgezet gisteravond om half elf, et voilÃ* first meeting in 2005! :D Opkomst kon groter, maar het was best gezellig en er waren leuke wagentjes. Was wel HEEL koud :(, maar zekers voor herhaling vatbaar zo op de zondag middag :) Hier een overzichtje! |
niet slecht voor een last minute meeting.. hoeveel van die auto's zitten hier? ik zie iig Lunatik.
|
Ik zei de gek, wouter76 was met mij meegereden, m'n broer was er ook ff met z'n 60-er kever MET volksforum sticker :),
EBut en idd Lunatik. Via hen was de tamtam ook in werking gezet, o.a. ook op vwforum.nl Denk dat er een 20 vehikels waren, dus ¼-deel :) |
Quote:
Ik heb deze wagen "laatst" leuker gezien hoor ;) |
die 1-tjes zien er strak uit! :eek:
|
Is het toeval dat de beide Jetta's op een invalidenparkeerplaats staan? :confused:
|
WTF, die rode Jetta is geil! Ik ben geen fan van spoilers maar deze staat wel erg goed.. net als witte velgen trouwens :D
|
Quote:
doe je niks aan als je een paar hersencellen mist :p |
grijze type 1 is mooi, alleen jammer dat ie nog niet verlaagd is..
|
en Berend stelt mij niet eens op de hoogte? :frown: ;)
(maar lag dus de smiddags tot half 3 onder de jetta, schroefset eronder gezet...) edit: lekker balangrijk.... ^ Maareh, meeting ziet er best geslaagd uit vind ik! had er wel even willen kijken eigenlijk... |
'k woon bijna 'om de hoek' maar heb het toch gemist, was ziek...
kom je later toch uit je nest, zei het net te laat, zijn ze weg :( 't ziet er wel interessant uit op de foto's |
Ja was geen gekke opkomst nee.
Volgende zeg ik het wat eerder, zodat iedereen in Friesland en omstreken de kans krijgt het te lezen en het vast in de agenda kan zetten :D |
Zou erg gaaf zijn idd Eibert.
Hoe lang zijn jullie gebleven, niet zo gek lang volgens mij |
Die rode jetta is de winter jetta van Wytze (die met die witte jetta), het was idd een geslaagde meeting!
En ja, de opa auto's staan op het invalide parkeerplek :D |
Nog een paar fototjes:
De 2 invaliden :? |
Zie Dominique zelfs lopen.... en niemand die ff wat zegt? Hmmz, ben zeker nog minder welkom als ik altijd al dacht.... :cool:
|
Nee man, iedereen was/is welkom, jij zeker ook!! Volgende keer zal ik het persoonlijk melden Tommy!! :D
|
Quote:
vwforum in de gaten ouwe biertank :p |
Quote:
IDD! Gewoon even iets vaker online vrind :biggrin: Maareh het was wel errug last minute idd! Ik had zelfs geen tijd om de Jetta ook maar een beetje schoon te maken :mad: Maar dit gaan we zekers vaker doen!! |
Quote:
hmmz... naja, zou ik misshien eens moeten doen... |
All times are GMT +1. The time now is 14:02. |