![]() |
Waar Is René??
LAST POST: 23-02-2010, 23:59
Dat zijn we toch niet van onze "WIJSNEUS" gewend :D En ben ook wel benieuwd hoe het met de golf en de lupo staat. :rolleyes: |
Vrouwen en huizen he :D
|
Last Activity: 20-04-2010 20:43
stuur hem eens een pm of email zou ik zeggen.. |
heb ik laatst ook al een opmerking over gemaakt,in z'n eigen topics zijn ook de foto's en reply's verwijderd...
|
Quote:
IDD vreemd. Maar schijnbaar zijn wij de enige 2 die hem "missen" :D |
wie is René ? :D
|
Ik mis René ook wel hoor. :tongue:
|
Reneeeeeeee!!!!!
|
Is toch al eens eerder gebeurd...van de aardbodem verdwenen....topics enz leeggemaakt..maar uiteindelijk kwam die weer terug...;)
|
eenmaal VF,altijd VF toch?:D
|
Hij is gewoon effe die 20vt Luup aan 't afbouwen en komt dalijk opeens met filmpjes van de auto online. :D
|
Ik vroeg het me laatst ook af toen ik z'n Lupo topic ging checken..
|
Hier ben ik:)
Af en toe kijk ik nog wat als gast op volksforum, maar erg actief ben ik er niet meer meer. Druk met werk/interne opleiding/huis en de vrouw en andere dingen. En als ik op forums kijk, dan meer op autosport/circuitdagen/circuitauto`s/etc... Beide topics mogen van mij ook wel in `t archief...daar doe ik toch niets meer mee. groetjes en misschien tot ziens op een circuitdag;) |
he is alive!!!!!
|
als ik rene was zou ik nou niks meer posten 12.345 is een leuk getal;)
|
:goodpost:
trouwens bierpul;) niet om t een of t ander maar eigenlijk ben jij hier op het forum topposter met 10.55 posts per dag! dat is best veel.. |
hoe bedoel je?
|
Quote:
dat je ontzettend veel posts hebt..;) het gemiddelde aantal posts van jou is 10.55 per dag, vanaf dat je je op het forum hebt aangemeld, volgens mij is er niemand met zo'n hoog gemiddelde :thumbup: gewoon een nutteloos feitje, het viel me toevallig op :tongue: |
ik ben elke dag minimaal 2uur online,dan gaat dat hard;)
|
Quote:
ga toch aan het werk aan je auto's..;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:44. |