![]() |
Golf 1 1979 met eventueel HTN Rennsports
Heb mijn droommotor op het oog. Bij een goed bod mag de auto weg, maar het moet niet.
Volkswagen Golf 1 1979 1100cc 4bak 90.500km ( ik heb er zelf 500 km mee gereden ) Origineel NL APK zit er net een week of 3 op APK minpunt: 1 band heeft tussen de 1,6 en 2,5mm profiel. De Golf heeft enkel een km teller, een tietenteller. Vorige eigenaar heeft de auto laten restaureren. De buitenkant is schadevrij en hij zit onwijs mooi in de lak nog (wel overgespoten). De binnenkant van de auto ziet er ook zeer netjes uit, er is nooit in gerookt. JVC radio CD speler doe ik er ook bij. Minpunten: - Klein stukje van het dashboard laat los - Kleppendekselpakking zweet door, dus voor het mooie even een nieuwe - Voorbumper heeft linksvoor een scheurtje waardoor het knipperlicht naar achter zit Auto heeft bij de vorige eigenaar altijd binnen gestaan en bij mij 1 week buiten. Heb de auto nog maar een week en heb nog geen plek in de garage. Richtprijs is 4750 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan er ook een set HTN Rennsports bij doen (wel zelf monteren). HTN Rennsports 3 Delig 8x14 ET19 / ET04 Continental SportContact 195-40-14 (zeer goede banden) Verborgen ventielen Chrome naafkappen Prijs met de HTN's erbij komt dan op 5750 euro HTN's nog op de Lupo: ![]() ![]() Auto mag weg, moet dus niet weg. |
:) hallo
HTN ook los te koop zonder banden |
Hallo,
De HTN's zijn ook zo te koop, maar dan wel met banden. |
wat wil je uiterlijk voor die wielen apart hebben?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:49. |