![]() |
24 mei - 15e Duitse Autosport Festival ~ Assen
Hallo,
Ook dit jaar weer :) Duitse Autosport festival. Pinkstermaandag 24 mei 2010: 10.00 - 17.30 uur ToYo Tires Shootout ToYo Tires Time Attack AutoStyle TrackTime 15 Euries ![]() |
Ik denk wel even present ;)
|
weet nog niet boel intree betalen en zij strijken met de eer.
|
Voor mij hetzelfde.
Hetevenment heeft z'n goede naam beetje verspeelt met de jaren. |
Ondanks de hoge entree en tuperware gehalte ga ik toch even die kant op met wat mensen...
|
Wij gaan ook toch weer,willen toch graag altijd weer even kijken.
|
Vorig jaar vondt ik erg gaaf, ik ga er ook meer heen voor de Time attack en shootout altijd lache, vorig jaar Golf 5 crash gezien was minder die dag... :(
|
Ben ook van de partij met een groepje vanuit 't zuiden van 't land.
|
ga ook nog effe kijkje nemen
|
Ik ook...ook even sprinten met de golf 1.
|
Quote:
Nice ;) |
Quote:
:rolleyes: 15 euro is op zich niks te duur huur assen maar eens voor een dag .. |
Quote:
Ja idd, plus dat er ook op het circuit wordt gereden. |
Aanwezig met een delegatie van vwteampg
|
Quote:
Quote:
Quote:
presies , komt meer bij kijken dan je denkt als je gaat sprinten boek werk met regels en wetten Maar daarom ga ik ook niet heen , vind de meeting op zich niks . de meeting is puur commercieel van op zet , er zitten mensen achter die niks met auto's hebben . Zal er dus niet te vinden zijn :tongue: Maar 15 euro is op zich een nette intree prijs (valt me niet tegen ) |
ieder zijn eigen.
|
Ook maar even die kant op tzt.!
|
Ik ga ook die kant op met VWWInschoten, als het goed is gaan we met 25 auto's op het pasddock staan.
Als je een clubpas heb dan kost de entree maar €10 en kan de auto er gratis op. |
ga er ook even kijken vindt het altijd wel leuk vooral het sprinten.
|
we gaan met een clubje aircoolers met "airmighty" die kant op...
|
All times are GMT +1. The time now is 21:20. |