de sloopregeling in de UK
|
:screwy: echt te gek dit.
En wij maar sleutelen aan auto's ouder dan 20jaar :D :D Een ander gooit de zijne na 10 jaar al weg. Grtz Jel :thumbup: |
valt wel op dat er relatief weinig vag tussen staat :D
|
wat dacht je wat er in duitsland gebeurde .....
|
ongelofelijk he zulke dinge ikke niet begrijp :eek:
|
de economie wordt er misschien door gestimuleerd, maar het milieu :shake:
|
Ja dat snap ik echt niet, een Passat waar ik nu even voor zou moeten sparen word daar gewoon weg gegooid :screwy:
|
kijk eens rechtsboven...
|
Weinig VAG? Ik zie er toch behoorlijk wat staan. Leuke foto voor 'Zoek de Volkswagens!' :D
Doodzonde dit, ongeacht waar het is. Deze auto's konden ze beter verschepen naar afrika of india waar mensen in gevaarlijke oude barrels rijden die alleen maar rook uitstoten. |
Mischien al 500.000 op de teller? Je weet het niet.
|
Quote:
Voor wat ?? Je eigen portemonnee ?? Stond een Corsa B op de sloop . . . 17.000 km, zag er nog als nieuw uit. Slooppremie 2500 en nog eens 2500 van de dealer . . . Denk niet dat die mensen op bv autoscout.de er 5000 voor gevangen zouden hebben ;) Staan echt nog wel leuke dingen tussen, maar voor ONS heeft dat een andere waarde als mensen die een nieuwe auto nodig / willen hebben . . . Quote:
Kan ook . . . stond een A6 2.5 tdi quattro, leer, alle opties ( zelfs een origineel Audi hondenrek . . . ) auto had schade aan de dorpel en de 2 deuren. Bouwjaar was 2000, maar had 280.000 km gelopen. Slooppremie en schadeuitkering en nog eens dealerkorting . . . die prijs had ie anders nooit gekregen voor zijn auto . . . Bij sommige auto's vraag je je wel af waarom ze er staan . . . Lupo's waar zo op het oog niets aan mankeert bv . . . misschien met kapotte motoren of bakken ?? |
Zou daar wel effe een dagje willen shoppen. :D
|
Quote:
Mag ik mee? :tongue: |
Quote:
Denk je dat er genoeg staat om twee man tevreden te stellen? :D |
krap aan, zou alleen gaan ,straks wil je allebei dezelfde Lupo raamslinger hebben..
|
dan neem ik die Audi A6 wel mee..
|
Maar de grote vraag blijft wat krijg je voor je auto in de engelse regeling?
Michael |
Quote:
Je doet maar, zal er vast nog wel eentje bij staan. :D |
er staat zelfs een taxi bij :D
|
Ik zie een hele grote letter A :)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:14. |