a3 dashboard in golf 3
Na bijn alle opties op mijn golf 3 te hebben gebouwd ben ik toe aan een nieuwe uitdaging daarom is mijn vraag.
of hier iemand is die al eens eens een dashboard van een a3 in een golf 3 heeft gebouwd? de klok heb ik al met grote fis en een lederen stuur heb ik ook al het lijkt me leuker dan een golf 4 dash dat is al zo vaak gedaan en ik wil graag orginele navigatie (past niet echt in golf 3). |
niemand hier die mij iets van info kan verschaffen?
|
Golf Mk2:
Golf Mk3: Dus zal vast wel passen ;) |
Hebben dacht ik redelijk zelfde afmetingen als golf 4 dus moet wel passend te maken zijn.
|
ik wil graag weten van iemand of ik het kachelhuis enz ook moet overzetten ik heb nl climatronic in de mijne en dit wil ik graag behouden werkt dit bij de a3 ook met vacuum kleppen?
|
Ziet er wel strak uit zon dashboard man... veel werk dat weet ik wel om alles werkend te krijgen. zelf bijna niet te doen ofwel?
|
Jawel :D
|
zelf ervaring? ben benieuwd vooral of ik mijn kachelhuis kan behouden ivm de climatronic
|
iemand die dit weet? draait de clima box van de audi ook op vacuum?
|
niemand?
|
denk dat je ook een climahuis van een a3 erin moet zetten , moest ik ook met mijn golf 4 dash , dan werkt alles beter , en alles past er ook beter op!
|
als dit niet nodig is doe ik dit liever niet ik wil graag weten of dit ook via vacuum werkt zoals bij golf 3 het model is nl hetzelfde en ik heb em net laten vullen en checken
hoezit dit met het stuurhuis enz moet ik dit ook overzetten en is dit passend? |
Niks is meteen passend.
|
dat snap ik ook wel maar ik wil graag weten wat ik nodig ben stuurhuis van de audi moet je naar voren trekken volgens mij en die van de golf gaat op en neer wil gewoon graag kijken wat ik allemaal nodig ben kan ik nl verder verzamelen.
|
spullen
Quote:
heb zelf de binnenbalk en stuurkolom er bij genomen type 4 / bora dash dat scheelt een hoop gekloot na mijn mening - als je heel goed oplet zal de stuurkolom a3 nagenoeg passen daarom ook de orginele binnenbalk de bevestigingspunten voor de stuurkolom zijn dan natuurlijk al ok ook het dash prak je er dan zo tegen het is alleen een kwestie van 400x in en uit de auto met de spullen kwa meten en passen bij mij de orginele eindstukken van de binnenbalk type 3 die dus tegen je car. gebouwd zitten afgeslepen en netjes aan de balk van type 4 gelast.. natuurlijk wel even passen en meten hoe hij moet komen.. de steun die orgineel tegen je tunnel gebouwd zit samen met de type 4 steun 1 gemaakt |
kijk hier heb ik wat aan ik ben nu nog bezig met het inbouwen van een asz pd motor moet aankomend weekend lopen (volgende week op vakantie met de auto)
dit gaat denk ik mijn volgende project worden alleen kijken nu of het een golf 4 of a3 dash wordt. |
van een a3 heb ik ook nog nooit eerder gedaan wel golf4 in golf 3 en golf 2. maar bij allebij kun je het beste de complete binnebalk en stuurkolom pakken ik heb het bij de golf 3 eerst geprobeerd met orginele stuurkolom maar dit word niet netjes en het is maar een halve ombouw. ook het hele kachel gedeelte is achteraf gezien makkelijker als je alles van een golf4 omzet dus dit zal bij a3 hetzelfde zijn. succes ermee :thumbup:
|
past de stuurkolom van de golf 4 ook in de 3 dan of moet je die van een cabrio hebben?
|
die van de cabrio is gewoon een 3. de 4past niet direckt je moet hem iets aanpassen maar dan past je stuur er wel meteen op en je knipperlichthendels ook. maar zo'n dingen zie je pas als je bezig bent. en zoals hier eerder in het topic gezegt werd het is een kwestie van blijven passen en je gedult niet verliezen. :thumbup:
|
geduld dat begint al te wennen na een climatronic project en een pd motor in een golf 3 ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |