Harmonicapijp voor golf 1 uit 1980 met 1100 motor
Mijn uitlaat lekt op de harmonicapijp
Iemand nog een goeie liggen voor een golf uit 1980 met 1100 motor ? gr VKM |
Pijp begint al een beetje krokant te worden dus als iemand wat heeft liggen . . . .
|
Ik heb er nog een onder mijn auto zitten.
Volgende week begin ik aan een ombouw dus kan je hem in principe komen halen (is wel een eindje rijden) |
Quote:
Ik heb al met mensen contact maar Wat is de staat en wat vraag je er voor ? Ik ga even uit van € 6.50 verzendkosten want ik ga natuurlijk echt niet rijden :D |
|
Heb ik wel
|
Heb er ook nog wel een liggen met complete pijp naar achterdemper.
|
even een upje
ik wacht nog op reacties ik ga niet 5 uur rijden om in groningen of friesland een hele uitlaat te halen graag alleen de harmonicapijp Ik betaal voor de verzendkosten gr VKM |
Snap niet dat je dat ding voor die 30 euro niet nieuw koopt!
|
Quote:
Ja daar ben ik ook ineens achter dat je dat ding online voor 3 tientjes haalt :redface: Ik heb alleen 2 modellen gevonden :confused: winparts.nl Ik heb een uitlaat zonder middendemper maar volgens mij wel die harmonicapijp die daar bij hoort (met sleufjes in de uiteinden) Is ruilen bij winparts makkelijk ? gr |
pijp
hallo ik heb er wel meerder liggen 15 euro incl verzend kosten
mvg eric |
Quote:
Enkele of dubbele pijp Daar zit het verschil |
Quote:
IDD :thumbup: Ik heb dus een tussenpijp met sleufjes nodig en die heb ik dus net voor 30 tientjes nieuw besteld ! Iedereen bedankt alvast ! Ik hoop dat die nog gewoon te leveren is maar dat zal wel geen probleem zijn :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:47. |