Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   CV vs. schuif-/kanteldak (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68156)

Erik 30-03-2010 09:47

CV vs. schuif-/kanteldak
 
Heb ik weer.... :(

Mijn schuif-/kanteldak reageert niet meer op het signaal van de CV. Hij blijft gewoon staan in de stand.
Als ik hem bedien met de schakelaar binnen functioneert hij gewoon.

Heeft iemand misschien een E-schema van de werking richting het dak?
Waar zou deze storing aan kunnen liggen?

Alvast bedankt!

Erik 30-03-2010 09:49

Ojá het betreft een '92-er VR6.

Pedaalemmer 30-03-2010 09:52

Dus de comford sluiting werkt niet meer, heb je het kastje al nagekeken welk dit aanstuurt? Kan zijn dat als je je alarm kastje aan en uit schakelt dit het systeem reset en hij nu weer wel automatisch sluit.

Erik 30-03-2010 10:20

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Dus de comford sluiting werkt niet meer, heb je het kastje al nagekeken welk dit aanstuurt? Kan zijn dat als je je alarm kastje aan en uit schakelt dit het systeem reset en hij nu weer wel automatisch sluit.
Waar vind ik dit kastje? Weet dat hij bij de MK2 in de achterbak zit, is dit idem aan de MK3?

Heb hem een aantal keer van alarm afgeschakeld en weer erop, maar dat mocht niet baten. Misschien dat ik eens de accu eraf haal voor een harde reset.
Vermoed zelf dat het dus zit in de aansturing vanuit de CV-module. Alleen heb ik een schema nodig zodat ik wat kan meten.

VWRickGTI 30-03-2010 16:08

via www.boelm.nl kan je veel vinden qua elec schema d8 ik.

vento tdi 30-03-2010 16:47

stroom eraf gehad of zo?

Schuifdak kan je ook met de hand inleren, weten veel mensen niet......

VWRickGTI 30-03-2010 16:48

cv pomp zit in de achterbak trouwens.

Erik 30-03-2010 19:10

Quote:
Originally Posted by vento tdi
Schuifdak kan je ook met de hand inleren, weten veel mensen niet......
Què? :dunno:

Bedankt voor de site, heb nu tenminste een schema waarmee ik aan de slag kan.

De CV-pomp zit inderdaad achterin, die had ik gevonden. Alleen het regelapparaat welke de ramen en dakraam aanstuurt zie ik niet zo snel zitten.

Erik 03-04-2010 13:52

Nou het probleem is opgelost.

Was bezig met mijn raammotor aan de bestuurderszijde. De aansturing van de schakelaar werkte niet optimaal naar beide ramen. Heb de stekkerverbinding van deur naar chasis eens los gemaakt. Deze bleek licht gecorrodeert te zijn. Heb de pennetjes eens schoongemaakt en probleem lijkt verholpen.
Dus de raammotors werken weer (alleen nog 1 nieuw mechanisme plaatsen) en het dakraam sluit weer bij inschakelen van het alarm.

Ik ben tevreden. :)


All times are GMT +1. The time now is 18:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.