golf 1 3drs verschillende onderdelen gezocht
ik ben nieuw en zoek dus maar via deze weg nog enkele onderdelen voor mijn mk1 van 1980.
zodra hij klaar is zal ik wel een thread maken met alles wat eraan veranderd is en met fotos hoe hij eruit ziet. ik zoek dus volgende onderdelen voor een Mk1 van 1980 3drs: -hoedeplank -chromen lijstjes rondom de wagen -chrome spiegels -gti grill -chrome tankdop -interieurbekleding van de koffer (dus voor alle duidelijkheid de plastic dat om de wielkasten zit in de koffer en waar de hoedeplank in rust. als je iets hebt liggen stuur maar pb met wat je hebt en wat je ervoor zou willen. alvast bedankt iedereen. greatz jelle |
De meeste dingen zijn nog gewoon nieuw (weliswaar niet allemaal origineel) te krijgen. De vraag is dus of het per sé tweedehands moet zijn en of het origineel moet zijn of niet.
Ik zou in ieder geval eens op de sites van onze sponsors kijken, daar is nog vanalles te krijgen. Overigens, de plastic panelen die over de wielkasten zitten zijn toch andere dingen dan waar de hoedeplank op rust. Dat laatste zijn namelijk de hoedeplank dragers. De pastic over de wilekasten is er puur en alleen om krassen te voorkomen en heeft verder geen functie of stevigheid. Succes met je zoektocht, dit is nog wel allemaal te krijgen. GTI grill, zal iets lastiger zijn. |
Je hebt n PB over de spullen,
Gr Pim |
Quote:
bedankt voor de tip :) |
mag dicht
|
All times are GMT +1. The time now is 07:05. |