hulp gevraagd: remmerij MK 1 GTI
Hey,
ben dit weekend maar eens met de remmen van me golf begonnen alleen sommige onderdelen zitten zo vast dat je je het kapot draait en uiteindelijk moet uitboren of remleidingen door moet knippen mijn vragen: * welke remcilinder moet ik nemen 14 of 17 MM ? * kan ik ergens online nieuwe remnippels kopen want bij de lokale autozaken hebben ze het niet. * kan ik ergens al kant en klare remleidingen kopen die al voor zijn gebogen of gaat ut alleen per meter ? k hoor het graag Michael |
ik neem aan dat je de "schroefjes" bedoeld waar je de remleiding in de klauw/trommel draaid?
zijn te koop, moet je Bert16vt op het forum eens een pm sturen die heeft ze laatst nog besteld voor weinig.ook heeft hij zon buig dingetje besteld voor het buigen van remleiding. weet alleen niet waar. kant en klare remleiding kan ik me niet voorstellen. zover ik weet alleen op rol. en de hooftrem cilinder is dat niet voor gti 20mm?? (dit weet ik niet zeker) succes in ieder geval. groet frank |
gti is idd 20mm
mvg Mike |
sorry ik was er vergeten bij te zetten dat het alleen om de rem cilinders gaan voor de achteras
Grtz Michael |
De GTI heeft 17 mm remcilinders.
|
de achter remcilinders heb ik nieuw gekocht bij de plaatselijke automateriaal zaak voor 11 euro ut stuk!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |