Verwarmde en elektrisch verstelbare Golf mk 2 spiegels
Heb een setje elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels voor een Golf 2 (nieuw type) te koop. Van 1 spiegel ontbreekt het spiegelglas. Compleet met bijhorende onverknipte kabelboom en schakelaar.
Marktplaatsprijs is 175, voor Volksforum 125. |
dik aan de prijs als ik zeggen mag
|
Prijs is gezien de overige verkooptopics volgens mij redelijk conform marktwaarde. Bieden staat vrij, opmerkingen over de prijs zonder interesse zijn nutteloos en heeft niemand iets aan...
|
Werkend te zien..
|
Up
|
Prijsverlaging, €100.-
|
up
|
jammer dat het niet compleet is wat kost een los spiegelglas
|
Durf ik niet te zeggen. Een normaal spiegelglas heb je al voor een appel en een ei, verwarmd weet ik niet.
|
Up
|
Mist er niet nog een deel in de rechterspiegel om het spiegelglas in vast te klikken ?
|
Quote:
dat zit ik net in een PM te tikken :D |
Quote:
;) |
Quote:
bod gedaan , maar Corrado_G60 zoekt een ander binnen werkje bij :thumbup: |
Quote:
Dikke 50 euro kosten de verwarmde glaasjes. Heb er een tijdje geleden even voor gebeld. ;) |
Quote:
+ een nieuw binnen werk .... was mijn bod niet eens zo verkeerd :D |
Dat was opzich niet verkeerd, echter heb ik er nu 2 binnewerkjes bij + de benodigde spiegel. Set is nu dus compleet met nog een boel reserve onderdelen. Zodra ik alles binnen heb zal ik even inventariseren wat er allemaal bij is, en even foto's schieten. Afhankelijk van wat ik er straks allemaal bij heb wordt de prijs nog aangepast.
|
De set is nu uitgebreid met een extra setje elektrische spiegels. Van de extra set is de spiegel van de bestuurderskant gescheurd. Daarnaast zit er nog een normaal spiegelhuis met spiegel bij. Voor 2 setjes electrische spiegels, 1 complete spiegel bestuurderskant, kabelboom en schakelaar wil ik graag 150 euro hebben. Zal morgen wat foto's toevoegen.
|
Up
|
Foto's van de aanvulling:
Gaat nu dus om een complete set met een berg reserve onderdelen. |
All times are GMT +1. The time now is 20:04. |