Dikke Jetta mk2 2 20VT
|
Wel een bekende ja , stond ook al eens op t forum te koop hier .
Maar waarom wel een foto van de pedalen? ,en niet even één van de motor ... |
wat een plaatje.
|
Iemand een Mk4 tdi op bagyard en 19" GL kopen? :D
|
werd eerder hier aangeboden door oldscool hier op het forum, schitterende wagen
|
Auto is dit én afgelopen jaar al gewisseld van diverse eigenaren. Ik tel er nu in totaal 4 in zeg maar 1.5 jaar..
Is wel een plaatje van een auto, auto is zo gemaakt door VW monteur :thumbup: en helemaal af! |
Er staan nog meer mooie Jetta's te koop op Marktplaats heb ik gezien. :wow:
|
|
ligt nu wel een blok in van een polo uit 2007..... En stond hier te koop met een cupra blok uit een seat..... nieuw blok of geneuzel in de tekst....????
|
Eigenaar van de jetta 20VT heeft ook een Golf 1 VR6 hier te koop staan.
|
|
Mooi Autostyle luchtfilter maakt het helemaal af onder de kap....
|
Quote:
nee hoor , de grijze komt weer van uit de winterslaap :D |
Quote:
Zo ik heb de foto verwisseld. Hij gaat in de verkoop omdat ik momenteel iets teveel speeltjes heb en een nieuw project wil gaan starten. |
Quote:
Idd gebouwd door een monteur van de VW dealer in Huissen daanna verkocht aan Oldschool en daarvan heb ik hem over genomen. |
Quote:
Ik heb de jongen gesproken die hem gebouwd heeft en die heeft mij dit bevestigd. Maar de motorcode is gewoon BBU. |
Quote:
Bedankt Ruud!!! ik weet dat jij goed bent in afzeiken!!!!!!! Goede reclame voor de zaak he? |
Quote:
wat heeft dit dan met een dikke jetta mk2 20VT te maken? :screwy: |
eerst mensen uitmaken voor iets! dan zelf de zaak overnemen alsof er niets gebeurd is. hahaa da,s Ruud ;)
|
misha heeft een diesel nodig voor z'n werk,daarom bied ie die te koop aan om een jetta 20vt te kunnen kopen.toch misha?
|
All times are GMT +1. The time now is 02:21. |