slotje
Slotje
|
Quote:
Ik weet dat er een paar of het golfcabrio forum te koop staan. http://golfcabrio.com/viewtopic.php?f=17&t=31199 misschien kan je met die verkoper contact opnemen. Ik weet uit ervaring dat die moeilijk te vinden zijn. :( |
ja klopt zijn moeilijk te vinden vooral orgineel vw.
|
Quote:
Zijn idd niet meer leverbaar bij de dealer. |
dus een € 50 voor 4 is deftige prijs ?
mvg |
Quote:
Ik vind het een deftige prijs. En je mag al blij zijn als je een compleet setje vind. meestal mist er wel 1 of is er wat afgebroken. Ik heb voor de mijne €40 betaald, en de oude die in kleur waren gespoten weer voor €40 verkocht. Ze zijn nieuw (imitatie) nog wel te krijgen maar kosten dan ongeveer €330,- dacht ik dus tel uit je winst :D |
Quote:
hehe jah idd nice, en kheb et ook al gedacht om ze mss gewoon opzij te leggen op zolder :tongue: binnen een paar jaar zal da wel stijgen in prijs é. kheb voor de zekerheid toch gevraagd enkele foto's te nemen, ik laat me namelijk ni graag in de zak zetten :D |
Quote:
Haha, ik heb hem ook al een PM gestuurd op golfcabrio.com om hem op deze advertentie van jou te wijzen. maar jullie waren dus al met elkaar in onderhandeling :thumbup: . Maar je kan hier nooit een buil aan vallen. succes er mee |
Quote:
ik had contact met een ander persoon maar mss datk met die kerel vanop golfcabrio es contact opneem is namelijk dichter bij de deur :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:16. |