![]() |
Concours staat ??
|
Sow, dat is inderdaad ver van concoursstaat ..
|
jammer van die wielen, trekhaak en t embleem dat mist aan de achter zijde en t achterscherm wat zo roestig is..... philips radio zat er orgineel volgens mij ook niet in toch?
|
Mist ook de stalen bumpers volgens mij ?
|
Dorpels zwart gebaggert...kuiplijsten erop...zal vast wel ellende onderzitten,net als onder het achterlicht.... Golf 2 voorbumper......
Is echt te duur... |
Hij is wel al maar liefst 500 euro in prijs gedaald, en de krokante achterkant krijg je er gratis bij, en dan heb ik het nog niet over die zeldzame grill voorin...
|
jullie lezen niet goed het auto bedrijf zit aan de concours straat haha :D :D
nee leuke auto hoor en ook een leuk prijsje :thumbup: |
Wielen maken de auto zeggen ze toch?
|
dat front ziet er ook uit of het elk moment op de grond tyft...
|
op hun site staan ook wat fotos
daar ziet ie er wel beter uit dan op mp zonder dat zwart oogt beter |
Quote:
Dat klopt, foto's Hoewel chroombiezen om de ramen achter + chroomlijst om de (originele) grill ontbreken is het 'n GLS (niet echt compleet dus), verder niet de kleine staalbumpertje's, geen steenslagkapje's achter (bij foto's op hun eigen site), velgen op de foto's op hun site van 'n late cabrio (naja) op de marktplaats foto's iets van de aftermarket (naja) "complete onderhoudshistorie" ja ja, waarvan de laatste stempel al is gezet in februari '85 (als ik 't goed zie)... Edit. wel leuk, dit is er nog een met de 1600 "FP" motor, was maar 2 jaar in de Golf 1, van zomer '75 tot zomer '77. |
concours hippique bedoelen ze denk ik:P.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |