deurschanieren versleten golf 1
Ik heb de scharnieren van de deuren van mijn golf 1 versleten.
Nu vroeg ik me af of ik de pennen die in de scharnieren zitten kan vervangen, waar ik eventueel de pennen vandaan kan halen en hoe je deze kan vervangen? |
Ja dat kan is niet ingewikkeld. Ik heb die pennen een paar jaar geleden volgens mij nog gewoon bij de dealer gehaald en anders via typ-17.de
|
ik ga eens even bellen.
heb je nog tips om ze te vervangen? |
ik heb de deurschanier pennen vorig jaar nog bij de dealer gehaald
|
Je kan ze gewoon bij de dealer halen en is makkelijk te vervangen heb het laatst ook gedaan
|
klopt, ik heb net gebeld en zijn inderdaad gewoon te bestellen.
|
Bij de dealer idd, als ik het me goed kan herinneren zijn ze niet goedkoop.
In 1996 heb ik het dan over dus ze zullen wel nog duurder geworden zijn. ;) |
zijn 6 euro per twee.
hoe kan ik deze er het beste uit krijgen? |
Oh dan zijn ze goedkoper geworden :D
Gewoon eruit tikken volgens mij.... |
ik heb nog eens gekeken, maar gewoon eruit tikken is best lastig.
moet je ze er echt uit tikken, of heb je hier ook een stukje gereedschap voor? |
ik heb nog eens gekeken, maar gewoon eruit tikken is best lastig.
moet je ze er echt uit tikken, of heb je hier ook een stukje gereedschap voor? |
Eruittikken met een drevel/doorslag
Als het spadbord eraf is gaat het gemakkelijk,anders is het uitkijken voor de lak |
Quote:
Het gaat nog makkelijker en sneller als je de deur er ff uit pakt. Is maar 2 boutjes. ;) |
oke, bedankt. denk dat dat wel gaat lukken wanneer het spatbord eraf is. heb je meer ruimte. spatborden moeten er toch af. en anders verwijder ik de deuren, die moeten er ook nog eens uit.
Quote:
|
Deuren eruit en een lange pen nemen en eruit slat niet klooien met spatborden eraf en dan slaan ben je veel langer mee bezig dan
|
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |